چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۵:۳۴

سخنرانی

قبولٌ مِن مَن یَنصِحُه...

توصیه و فرمایش ائمه هدی علیهم السلام چه بعتر که در روضه نور و بستر فیضی همچون هیئت باشد.آری منبر از محوری ترین ارکان هیئت به شمار می رود که دراین جهت هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام به واسطه ثبات واعظ و منبری خویش موفق به ارائه مباحث و موضوعات متنوع و دنباله دار و اثرگزاری در محیطهای علمی ،اخلاقی ،اجتماعی و سیاسی بوده است.جهت گیری های به روز و در خور جمع خواص انقلابی و ولائی این هیئت را در روزهای بحران و هجمه های به اصول و مبانی اندیشه دینی و انقلابی در سال های حاکمیت برخی سکولارهی کوته نظر،مرجع و پایگاه فکری و معنوی خواص و عوام قرارداد.

حجة الاسلام و المسلمین حاج علی رضا پناهیان عهده دار انجام این مهم اساسی در هیئت بوده و انشاءالله خواهد بود.که به گوشه هایی از مباحث طرح شده و برنامه های آتی اشاره می شود.  

 

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

نظرات کاربران

روح الله عطایی

سلام .دلم برای هیئت و اردوی مشهد خیلی تنگ شده ،شب آخر با اومدن حاج علیرضا انگار خدا دنیا رو بهم داده بود. حیف گذشت و چه زود هم گذشت.ان شاءالله کربلا

م الف

لطفا جلسات مناجات را در ایام غیر از ماه رمضان هم برگزار کنید. با تشکر

محب هیئت

سلام به شما دوستان گرامی از زحمات مخلصانه شما در هبئت و راه اندازی این سایت تشکر فرواون دارم. در صورت امکان هر هفته خلاصه سخنرانی آفای پناهیان را در هیئت پخش کنید تا همه شرکت کنندگان بتوانند از سخنرانی استفاده بیشتر بکنند.

مجالس شب های قدر
با سخنرانی و مناجات خوانی
حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
از جمعه تا سه شنبه، از ساعت ۲۱:۳۰
(قرائت قرآن، بیان احکام، سخنرانی، عزاداری، دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن)
مکان:
مصلی قدس قم
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است