یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ساعت ۰۹:۵۰

کسانی دم از انتخابات تشریفاتی زدند که‌ مردم را پشت خود نمی بینند

جلسه هفتگی - ۲ اسفند ۹۸: این انتخابات با حضور مردم مجلس قوی را رقم خواهد زد انشاالله. به هر قیمتی تلاش کردند که مجلس قوی تشکیل نشود. به ویروس کرونا و ایجاد التهاب روانی هم متمسک شدند. تفکری که وقتی می بیند جریان فکری اش ممکن است در این انتخابات رأی نیاورد، هرکاری میکند که انتخابات با مشارکت پایین برگزار شود. چقدر این تفکر خباثت آلود است.

در ایام شهادت حضرت سلطان علی فرزند بلافصل امام باقر علیه السلام مدفون در مشهد اردهال، جلسه هفتگی هیئت محبین اهلبیت علیهم السلام قم جمعه 2 اسفند ۹۸ با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مقتل الشهدای فاطمیه سلام الله علیها برگزار شد.

تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی کاذب در انتخابات

در انتخابات مجلس حماسه دیگری در سراسر کشور رقم خورد. شهر مقدس قم هم با وجود این همه مسئله سازی که توسط مسئولین و غیرمسئولین برای شهر صورت گرفت با این شایعه و خبر بیماری کرونا، باز مردم خوب و انقلابی و مومنین اعتنایی نکردند، و دشمن به هدفش در این شهر انقلابی و البته در کشور نرسید.

روزی که رییس جمهور به شورای نگهبان حمله کرد و اساس انتخابات را زیر سوال برد و هشتگ تشریفاتی بودن انتخابات را رسما کلید زد، قوه قضاییه هم متاسفانه ورورد به این موضوع پیدا نکرد، و این باعث شد که دیگران هم به این مسئله دامن بزنند. دشمن تا توانست سعی کرد یک فضای کاذب ناامنی در کشور ایجاد کند برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات.

مسئولین قوه قضاییه و دادستانی قم باید این مسئله را پیگیری کنند تا موضوع روشن شود. مسئولین بهداشت قم بعد از مصاحبه وزیر بهداشت که و گفت بیشتر مبتلایان به ویروس آنفولانزای نوع ب مبتلا بوده اند، باید اولین پاسخگوها باشند. رسانه های مختلف بخصوص اصلاحاتی ها که به این خبر دامن زدند، باید پاسخگو باشند.

روز اول اخبار ویروس کرونا را طوری پوشش خبری دادند که جز التهاب و نگرانی چیزی در پی نداشت. حتی رسما توصیه کردند که از مکانهای عمومی مثل حرم ها و مساجد و نمازجمعه دوری کنید. حال که انتخابات به انتهای خود رسیده، میگویند بخش عمده ای از افراد مبتلا به ویروس آنفولانزا بوده اند. دادستان قم و هر اشخاص و مجموعه هایی که صدایشان به جایی میرسد، باید این موضوع را پیگیری کنند. اما با وجود همه این مسائل انتخابات با حضور چشمگیر مردم همراه بود.

 

هماهنگی چندباره برخی رسانه های داخلی با خارج؛ قوه قضاییه رسیدگی کند

هماهنگی بین کارهای نادرست برخی مسئولین با برخی خبرگزاریها و رسانه های داخلی معاند و رسانه های خارجی جای تعجب ندارد. میدانیم که رسانه های بیگانه همراه و همزمان با برخی رسانه های داخلی اخبار و شایعات و موضوعات مورد نظرشان را تحت پوشش قرار میدهند. رسانه های وهایبت هم به این موضوع دامن زدند. قوه قضاییه باید با تمام قوت وارد شود و یکبار برای همیشه این قائله بسته شود.

بارها در مورد فضای مجازی و عدم وجود مدیریت صحیح در این فضا، کشور را دچار التهاب و ناامنی روانی کرده. رهبرانقلاب در ماجرای روحانی شهید در همدان، مسئول مستقیم این امر را وزارت ارتباطات بیان کردند، و این ولنگاری در فضای مجازی را محکوم کردند. اگر قوه قضاییه در آن موضوع با شدت وارد عمل میشد، این فضا اینگونه ادامه پیدا نمیکرد. همه تلاششان را کردند که انتخابات با قوت برگزار نشود و مجلس قوی شکل نگیرد.

مسائل پشت پرده باید توسط نهادهای امنیتی و قضایی پیگیری و مشخص شود و مردم آگاه شوند. رسما به مردم التهاب و نگرانی شدید وارد شد، و بعد میگویند اکثر مبتلایان به ویروس آنفولانزا دچار هستند. چه مسئولین و چه کانالهای اطلاع رسانی در فضای مجازی باید پاسخگو باشند. مردم باید مطالبه و پیگیری کنند تا این اتفاق بیوفتد. ما از بیوت آقایان خیلی انتظار نداریم و تا کنون هم ندیده ایم. مسئولین هم که خودشان در این موضوع مقصر یا قاصر بوده اند. می ماند برخورد مسئولین قضایی که این هم مطالبه مردم را می طلبد. هم مسئولین و هم جریانهای رسانه ای و فضای مجازی باید شناسایی شوند، و لایه های پنهان رسانه ای و هماهنگی اینها با دشمنان قسم خورده انقلاب باید روشن شود.

قم در آخرالزمان حجت بر همه خلائق جهان است، تا زمان ظهور. امام صادق علیه السلام فرمود: و سَيأتي زَمانٌ تكونُ بَلْدةُ قُمّ و أهلُها حُجّةً على الخلائقِ ، و ذلكَ في زمانِ غَيْبَةِ قائمِنا عليه السلام إلى ظُهورِهِ. کسی اجازه نمیدهد برخی شهر قم را ناامن کنند. در روایات هست در آخرالزمان به قم پناه ببرید که پناهگاه شیعیان است. قم جلودار بوده و هنوز هم جلودار است و باید این جلوداری حفظ شود. اگر پدیده ای مثل ویروس کرونا را اینگونه پیش می آورند، برای این هدف است که قم را از جایگاه واقعی اش خالی کنند، تا مردم اعتمادشان به شهر قم و اهل قم کمرنگ شود. رهبرانقلاب گفتند آنتی تز انقلاب از قم و درون حوزه علمیه پیگیری میشود. البته موفق نشده و نخواهند شد.

حق گرفتنی است. مردم قم باید حقشان را مطالبه کنند. کسی نباید جرأت چنین خطایی را در مورد شهر و مردم قم داشته باشد. قم امتحان خودش را در زمانها و رویدادهای مختلف بخوبی پس داده. رهبرانقلاب بصیرت و عمل بهنگام مردم قم را به صراحت تأیید کردند. در زمان اصلاحات که توهین به مقدسات به اوج رسیده بود، این قم بود که بیدار و هوشیار بود. قم فریاد زد و ایستاد و مقاومت کرد.

 

ولایت، تنها کانال نجات امت

فَلَمَّا تَراءَا الْجَمْعانِ قالَ أَصْحابُ مُوسي‏ إِنَّا لَمُدْرَکُونَ قالَ کَلاَّ إِنَّ مَعي‏ رَبِّي سَيَهْدينِ فَأَوْحَيْنا إِلي‏ مُوسي‏ أَنِ اضْرِبْ بِعَصاکَ الْبَحْرَ فَانْفَلَقَ فَکانَ کُلُّ فِرْقٍ کَالطَّوْدِ الْعَظيمِ وَ أَزْلَفْنا ثَمَّ الْآخَرينَ وَ أَنْجَيْنا مُوسي‏ وَ مَنْ مَعَهُ أَجْمَعينَ ثُمَّ أَغْرَقْنَا الْآخَرينَ إِنَّ في‏ ذلِکَ لَآيَةً وَ ما کانَ أَکْثَرُهُمْ مُؤْمِنينَ (شعرا 61-67). بحث این آیه مبارکه در مورد حمله فرعونیان به قوم بنی اسراییل است، که رهبرانقلاب به زیبایی به این آیه پرداختند. بنی اسراییل ترسیدند و گفتند دیگر راه فراری نداریم و فرعونیان ما را مغلوب میکنند. حضرت موسی گفت اینچنین نیست، پروردگار با من است و من را هدایت میکند. گاهی امام جامعه به تنهایی بار یک امت را به دوش میکشد. وقتی خدا امامش را یاری میکند، مردم هم زیر سایه نصرت خدا به امام نجات پیدا میکنند. این یک قاعده است. رهبرانقلاب همین آیه را بیان کردند و گفتند خدا همانطور که حضرت موسی را یاری کرد، ما را هم یاری میکند. امت ما به این بلوغ رسیده که به امامش اعتماد کند. وقتی امت به امامش اعتماد دارد در صحنه انتخابات وارد میشود؛ شایعه کرونا هم جلودار آنها نیست. ویروس کرونا که چیزی نیست، مردم ما زیر گلوله ها و بمبارانها عقب ننشستند.

فَأَوْحَيْنا إِلي‏ مُوسي‏ أَنِ اضْرِبْ بِعَصاکَ الْبَحْرَ فَانْفَلَقَ فَکانَ کُلُّ فِرْقٍ کَالطَّوْدِ الْعَظيمِ. خدای متعال به موسی وحی کرد عصایت را به دریا بزن. خدا بوسیله حضرت موسی امت را نجات داد. وقتی نیل شکافت، بازهم برخی از بنی اسراییل ترسیدند و وارد دریا نشدند. به حضرت موسی گفتند تو با فرعون دست به یکی کرده ای ما را غرق کنی! در بنی اسراییل هم کسانی بودند که مردم را میترساندند! گفتند ما ۱۲ طائفه ایم، به خدا بگو ۱۲ راه باز کن. حضرت موسی موضوع را به خدای متعال عرض کرد، و خداوند به او دستور داد 12 بار عصایت را به دریا بزن، و ۱۲ راه باز شد. همه باید بدانند که نجاتشان به دست موسی است. جامعه مسلمین باید بداند که نجاتش مرهون هدایتهای ولی جامعه است. إِنَّ فِي سُلْطَانِ اَللَّهِ عِصْمَةً لِأَمْرِكُمْ. آنچه جامعه را حفظ میکند ولایت است.

اگر رهبرانقلاب سر سوزنی در برابر این همه جریانات و فشارهای مختلف در طول این سالها کوتاه می آمدند، ما اینگونه مسیر امنیت و صلابت و اقتدار در جامعه را طی نمیکردیم. امامت مسلمین امر مهمی است که باید قدر آن را بدانیم. عْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْداءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْواناً(آل عمران 103). ما وسط دریا غرقیم، دنبال آب میگردیم!

وَ أَنْجَيْنا مُوسي‏ وَ مَنْ مَعَهُ أَجْمَعينَ ثُمَّ أَغْرَقْنَا الْآخَرينَ.. میفرماید ما موسی و هرکس با موسی بود همه را نجات دادیم. جایگاه موسی باید مشخص باشد، تا اگر فردا موسی جامعه را به هارون سپرد و چهل شب به کوه رفت، جامعه جایگاه امام را فراموش نکند و گوساله پرست نشود. جایگاه امام را خدای متعال خودش در جامعه تحکیم می بخشد.

 

انتقال اطلاعات سلامت مردم به دشمن با طرح سلامت!

این انتخابات با حضور مردم مجلس قوی را رقم خواهد زد انشاالله. خون حاج قاسم ضریب مشارکت در انتخابات را تقویت کرد. خطبه های رهبرانقلاب هم دوباره این مشارکت را تقویت کرد. به هر قیمتی تلاش کردند که این مجلس قوی تشکیل نشود. به ویروس کرونا و ایجاد التهاب روانی هم متمسک شدند. تفکری که وقتی می بیند جریان فکری اش ممکن است در این انتخابات رأی نیاورد، هرکاری میکند که انتخابات با مشارکت پایین برگزار شود. چقدر این تفکر خباثت آلود است.

إِنَّ في‏ ذلِکَ لَآيَةً وَ ما کانَ أَکْثَرُهُمْ مُؤْمِنينَ. میفرماید اینکه بوسیله موسی بنی اسراییل را نجات دادیم و فروعونیان را غرق کردیم، این یک نشانه است. این یک اصل و قاعده است. اما باز خیلی ها ایمان نمی آورند، حتی از قوم بنی اسراییل. خدای متعال این قاعده را در همه زمانها قرار داده تا همه بدانند سلامت و نجاتشان را مدیون امام جامعه هستند. کانال نصرت خدا رسولان و ائمه هستند.

اگر دست دشمنان به جمهوری اسلامی برسد چه خواهند کرد! با چین بخاطر جنگ اقتصادی این کار را کردند. فیلمش را هم از قبل ساخته بودند. البته ما دستورات اسلامی را داریم که خیلی ما را حفظ کرده. الان شناسنامه سلامت مردم ما توسط طرح سلامت به بایگانی های دشمن انتقال داده میشود! مسئولین شهر ما با یک لحن خاصی دل مردم را خالی کردند که کرونا وارد قم شده. تمام قدرت مسئولین بهداشت قم در حد تهیه ماسک موردنیاز مردم هم نبود!

با طرح سلامت تمام اطلاعات سلامت جامعه مثل خیلی از کشورهای دیگر از جمله چین، ‌در اختیار دشمن قرار میگیرد. یکی از هدفهای سند ۲۰۳۰ در زمینه پزشکی و بهداشت است. آمریکا وقتی بخواهد ویروسی مثل کرونا به جان مردم چین بیندازد، تمام اطلاعات بهداشتی و ژنتیکی مردم چین را دارد!

 

کسانی دم از انتخابات تشریفاتی زدند که‌ مردم را پشت خودشان نمی بینند

امام هادی علیه السلام در زیارت جامعه تصریح کرده اند جامعه اگر سمت امام برود نجات پیدا میکند: مَنْ أتاكُمْ نَجى ، وَ مَنْ لَمْ يَأْتِكُمْ هَلَك. باید بسمت امام برویم و لبیک بگوییم و پای عهدمان با امام جامعه بایستیم. با تشییع جنازه شیهد سلمیانی امنیت کشور تضمین میشود. این تشییع تجدید میثاق با کسی است که اصل اساسی زندگی اش ولایت بود، و این را همه میدانستند.

خبرگزاری فارس در تصاویرش در پوشش انتخابات جماران عکس خاتمی را هم در تصویر قرار داد. به چه اجازه و مجوزی؟ خاتمی فتنه گری است که هنوز از راهش برنگشته و توبه هم نکرده. در کنار سیدحسن خمینی پای صندوق آمده و عکسش هم در خبرگزاری فارس قرار میگیرد. چقدر به حاج قاسم سلیمانی گفتند که نزد رهبرانقلاب میانجی گری کن تا خاتمی مسئله اش حل شود. حاج قاسم گفت: همه شما میدانید که من خط قرمزم ولایت است. خاتمی باید عذرخواهی کند و رهبرانقلاب هم باید بگذرد. وقتی به خاتمی گفتند، تردید کرد و گفت باید مشورت کنم. اما سران اصلاحات به او چنین اجازه ای ندادند و خاتمی همان خاتمی فتنه گر باقی ماند. حال عکس او را بعنوان یکی از شخصیتهای انقلاب در خبرگزاری رسمی کشور قرار میدهید؟

رهبرانقلاب گفتند مردم در تشییع حاج قاسم با آرمان ومبانی نظام بیعت کردند. این مردم به سادگی از رهبر و نظام و انقلابشان نمی گذرند. کسانیکه دم از انتخابات تشریفاتی زدند، به این علت بود که‌ مردم را پشت خودشان نمی بینند. لذا خواستند اصل انتخابات را زیر سوال ببرند.

 

ماجرای امامزاده واجب التعظیم علی بن محمد باقر علیهماالسلام در مشهد اردهال

امشب شب شهادت امامزاده علی بن محمد باقر علیهما السلام است. اولین بزرگورای که مستقیما به امر امام معصوم به سرزمین ایران مهاجرت کردند. وقتی جمعی از مردم کاشان محضر امام باقر علیه السلام رسیدند و گفتند یکی از فرزندانتان را نزد ما بفرستید، که امام و پیشوای ما باشد. امام باقر علیه السلام ابتدا موافق نبودند. اما حضرت رسول صلی الله علیه وآله را در خواب می بینند که به امام فرمود نور دیده ام علی را بفرست. امام باقر علیه السلام این فرزند بزرگوارشان را به ایران فرستادند. مردم کاشان و اطراف به استقبال ایشان می آیند. و ایشان مأمنی برای مومنین در این منطقه میشوند، و پایگاهی برای معارف اسلامی ایجاد میکنند.

پس از سه سال از هجرت ایشان، هشام بن عبدالملک دستور حمله به ایشان و یارانش را میدهد. حضرت از کاشان به منطقه مشهد اردهال میروند و آنجا در یک درگیری شدیدی به نحو فجیعی همراه یارانشان به شهادت میرسند. شهادت ایشان یکسال بعد از شهادت امام باقر علیه السلام رخ داد. امام صادق علیه السلام فرمود اگر کسی برادرم را در اردهال زیارت کند مثل این است که جدم امام حسین علیه السلام را زیارت کرده. امام رضا علیه السلام هم توصیه موکد میکنند به زیارت حضرت علی بن محمد علیهما السلام و تمسک به ایشان. شخصیتی که به درخواست مردم یک حرکت جهادی انجام داد و در این راه به شهادت رسید.

آیت الله مرعشی نجفی ۸۵ سال پیش که سرداب مبارک امامزاده علی بن محمد علیهما السلام شکافته شده بوده، دیدند بدنهای مطهر ۱۰۰ شهید همراه این امامزاده در تابوتها همچنان سالم باقی مانده با همان کفن ها؛ بعد از هزار و خورده ای سال! مشهد اردهال جایگاه ویژه ای دارد. هم مقتل شهداست و هم حرم شهدا و این امامزاده واجب التعظیم.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است