یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت ۲۳:۱۲

تشییع حماسی و باشکوه پیکر شهید مدافع حریم اهلبیت(ع) مصطفی نبی لو

کسانی حسین بن علی(ع) را به شهادت رساندند که به دشمنان اعتماد کردند. امام حسین(ع) خطاب به لشکر کوفیان فرمود شما به حزب شیطان و آل سفیان اعتماد کردید. این افراد امروز نمی توانند صریحا بگویند ولایت فقیه را تنها بگذارید، لذا تلاش دارند اعتماد به دشمن را در جامعه نهادینه کنند تا از این طریق مردم امام جامعه را تنها بگذارند؛ اما کور خوانده اند.

پیکر مطهر شهید مدافع حریم اهلبیت(ع) مصطفی نبی لو جمعه 5 آبان 1396 بعد از نمازجمعه شهر قم با حضور امت حزب الله تشییع شد. در این تشییع حجت الاسلام حاج احمد پناهیان ضمن انتقاد از اقدامات مسئولین آموزش و پرورش در حذف درس رهبر کوچک و لانه جاسوسی آمریکا گفت مسئولین آموزش و پرورش گفته بودند این درسها را امسال بر میگردانند، اما این کار را نکردند. اگر درس رهبر کوچک را از کتابها حذف کنید، بچه های ما در هیئتها و عزاداریها با قاسم بن الحسن(ع) و حسین بن علی(ع) آشنا می شوند و راه ایشان را ادامه می دهند. وی با اشاره به گزارش نماینده مقام معظم رهبری که گفتند 18 بند از سند 2030 در آموزش و پرورش در حال اجرای پنهانی است، این اقدامات مسئولین را موجب مخدوش شدن راه و آرمان شهدا دانست، و امت حزب الله حاضر در راهپیمایی با فریادهای «مرگ بر منافق» از این اقدامات اظهار برائت کردند.

 

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام پناهیان به صحبتهای سال گذشته رییس جمهور اشاره کرد که گفته بود امام حسین(ع) با عمرسعد مذاکره کرد و گفت نه تنها رییس جمهور از صحبتهای گذشته خود برنگشته، بلکه امسال طعنه دیگری را به امام حسین(ع) وارد کرده و به تقلید از صحبتهای پوچ احمد قابل گفته امام حسین(ع) فرار کرد و از ترس حفظ جان خود و خانواده اش از مدینه و مکه گریخت. وی گفت امام حسین(ع) در طول تاریخ مظهر عزت و مظهر هیبت و اقتدار دین است. فریاد امام حسین(ع) هنگام خروج از مکه این است: من کان باذلا فینا مهجته و موطنا علی لقاء الله نفسه فلیرحل معنا.

 

 

این سخنران و مداح اهلبیت با اشاره به تلاش برخی مسئولین شهر قم برای خاموش کردن فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ها و دسته جات مذهبی شهر، این حرکت مذبوحانه را محکوم نمود، و اقدام آموزش و پرورش برای در اختیار نگذاشتن مکان برای برگزاری مراسم دهه اول محرم هیئتهای انقلابی را مایه ننگ عنوان کرد و گفت باید نفوذی های در دستگاههای دولتی و بویژه آموزش و پرورش شناسایی و از دستگاه حاکمیت الهی کنار گذاشته شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صحبت رییس جمهور اشاره کرد که گفت کربلا در کنار مقاومت درس صلح به ما داده است، و امام حسین(ع) شبی که خواست حرکت کند از والی مدینه فرصت خواست تا فکر کند. وی گفت این تهمت به امام حسین(ع) است. امام حسین(ع) لحظه ای به این راه تردید نداشت، همانطور که شهدا نداشتند ما هم در این راه تردید نداریم و تا نابودی کامل یزیدیان زمان این راه را ادامه خواهیم داد.

 

 

حجت الاسلام پناهیان به رویه چندساله برخی مسئولین در سالیان اخیر مبنی بر لزوم صلح و مذاکره با دشمن ایراد گرفت و گفت کسانی حسین(ع) را به شهادت رساندند که به دشمنان اعتماد کردند. امام حسین(ع) خطاب به لشکر کوفیان فرمود شما به حزب شیطان و آل سفیان اعتماد کردید. این افراد امروز نمی توانند صریحا بگویند ولایت فقیه را تنها بگذارید، لذا تلاش دارند اعتماد به دشمن را در جامعه نهادینه کنند تا از این طریق مردم امام جامعه را تنها بگذارند؛ اما کور خوانده اند.

 

 

وی در ادامه به کلام امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد که خطاب به لشکریانش فرمود دیروز شما در صفوف جنگ صفین در راه مبارزه با معاویه صبر و مقاومت کردید، اما امروز از مبارزه خسته شده اید. پناهیان افزود ما پیمان می بندیم که تا انتقام خون شهدایمان را نگیریم دست از مبارزه برنخواهیم داشت. وی خطاب به مسئولینی که نمیخواهند تشییع شهدا سیاسی شود گفت ببینید و بشنوید فریاد «مرگ بر آمریکا»ی امت حزب الله را که برخواسته از آیات قرآن و مبانی دین ماست.

پیکر مقدس شهید مصطفی نبی لو پس از تشییع، با حضور امت حزب الله در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) قم به خاک سپرده شد.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است