چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۵:۵۵

کتابچه«هتک خورشید»

بازخوانی توطئه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) توسط مطبوعات و رسانه‌های اروپایی موضوع مجموعه «هتک خورشید» است.

سیر تاریخی هجمه به پیامبر معظم اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم) توسط کاریکاتوریست‌های دانمارکی و هلندی، ارتباطات پشت پرده شبکه مطبوعاتی منتشرکننده کاریکاتورها با لابی صهیونیسم بین‌الملل، و هماهنگی این اقدامات با تحرّکات عملی و مطبوعاتی رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس و اقداماتی که مسلمانان جهان در محکومیّت این توطئة غیرموجه در عرف دیپلماتیک دنیا انجام دادند، بخش اول این مجموعه را به خود اختصاص می‌دهد.

در فصل دوم، اهانت به پیامبر خدا(صلی‌الله علیه و آله و سلم) را در آیات نورانی قرآن کریم مرور می‌کنیم و در فصل بعد، روایات اهل بیت(علیهم‌السلام) را در این خصوص می‌بینیم. پژوهش نسبتاً جامع تهیه‌کنندگان این مجموعه در منابع فقهی شیعه و اهل‌سنت، زمینة ارائه گزارشی علمی را در فصل بعد فراهم کرده است که در آن اجماع علمای شیعه و فقهای اهل سنت را در طول تاریخ بر «مهدورالدّم» بودن اهانت کننده. به پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) «آشکار» می‌سازد.

در دو بخش بعد اهانت به پیامبر اعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) را در کلام امام خمینی(قدس سره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌یابید.

موضع‌گیری مراجع عظام تقلید در هتک حرمت به ساحت قدسی رسول‌الله الاعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) بخش پایانی این مجموعه را به خود اختصاص می‌دهد.

این مجموعه، با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و همزمان با صدور بیانیه رهبر معظم انقلاب در محکومیت انتشار مجدد کاریکاتورهای موهن، چاپ و منتشر گردید

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است