چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۵:۵۵

مجموعه بروشورهای «صندوق سرنوشت»

با نزدیک شدن ایام انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی و لزوم نشاط بخشی به عرصه حضور مردمی و جهت‌دهی افکار عمومی در راستای فرمایشات حضرت امام(قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، دفتر فرهنگی فخرالائمه(علیهم السلام) در قالبی نوآورانه، به جمع‌آوری شبهات و سؤالات رایج در جامعه در مورد انتخابات پرداخت و پس از تجمیع و دسته‌بندی شبهات موجود، به پاسخ‌یابی برای آنان بر اساس بیانات این دو رهبر فرزانه، اقدام کرد.

حاصل این پژوهش سنگین، پرسش و پاسخ‌هایی صریح و بی‌پرده بود که تحت عنوان «صندوق سرنوشت» توسط سازمان تبلیغات اسلامی در شمارگان وسیع انتشار یافت.

این مجموعة 3 قسمتی، ابتدا به شبهاتی که منجر به عدم شرکت در عرصه انتخابات و کمرنگ کردن حضور و نشاط مردمی می‌شد. پاسخ می‌گفت؛ پاسخ به شبهاتی همچون: «مگر دوره‌های قبلی رأی ندادیم، برای ما چه کردند؟!»، «اصلاً چرا این قدر بر حضور مردم تأکید می‌شود؟» و «عقیده و اخلاق نماینده چه ربطی به نمایندگی او دارد؟» و... در این مجموعه با استدلال‌هایی روشن بیان شده است.

در ویژه‌نامه دوم، ویژگی‌ها و معیارهای انتخاب نماینده در قالب سؤالاتی چالشی به بحث گذاشته شد. و در منشور سوم راههای شناخت عناصر مورد حمایت بیگانگان و راه شناخت ویژگی‌های مطلوب در نامزدهای نمایندگی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مجموعه به گونه‌ای تنظیم شده بود که در عین طبقه‌بندی و ارائه پاسخ‌ها از کلام حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، اگر کسی به پاورقی‌های حاوی آدرس بیانات توجه نمی‌کرد،‌ متوجه انتساب مطالب مجموعه به این بزرگواران نمی‌شد.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است