چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۵:۵۲

ویژه نامه «شکوه بیعت»

پس از گذشت سالهای متمادی از واگذاری مسئولیت نشریه هیئت به سازمان مرکزی رزمندگان اسلام و فاصله گرفتن دفتر فرهنگی فخرالائمه(علیهم‌السلام) از کار مطبوعاتی و تمرکز بر روی کتب و پژوهش‌های بنیادین و راهبردی در حوزه تبیین معارف دینی در عرصه امروز جامعه، ویژه‌ نامه «شکوه بیعت» مجموعه‌ای بود که در عین کوچکی، حال و هوایی علمی و ادبیاتی جوان‌پسند داشت.

این مجموعه در کنار انعکاس بیانات حضرت امام (قدس سره شریف) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دربارة واقعه غدیر و راه‌کارهای الگوگیری امروزی از آن واقعه اسطوره‌ای، در قالب متن‌های ادبی به واگویه احساسات درونی جوان هیئتی امروز در مواجهه با موضوع غدیر می‌پردازد.

نقل ماجرای غدیر از کتب معتبر اهل سنت، از این رو در این مجموعه جالب و اعجاب انگیز است که با ارائه مستندات علمی نشان می‌دهد، همه زوایایی که در اثبات ولایت محوری واقعه غدیر مورد استناد علمای شیعه قرار دارد، در کتب اهل سنت نیز عیناً ذکر شده است.

بیان آداب و اعمال روز غدیر در بیان امام رضا(علیه‌السلام) و داستانواره‌ای از حواشی جذاب و ارزشمند این واقعه ماندگار در تاریخ، دیگر بخش‌های این ویژه نامه را به خود اختصاص می‌دهد.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است