شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۴۵

چرا شورای امنیت ملی در عرصه حجاب و عفاف وارد نمی شود؟

جلسه هفتگی - تیرماه۹۶: با توجه به آیات و روایات و با توجه به جایگاه خانواده و حجاب، و با توجه به اهداف دشمنان در گسترش بی حجابی، سوال ما این است چرا شورای امنیت ملی در عرصه حجاب و عفاف وارد نمی شود؟ بی حجابی تاثیر مستقیم در به مخاطره افتادن کانون خانواده ها و در نتیجه امنیت و منافع کشور دارد. اگر جامعه به بی حیایی رسید، باقی مفاسد اجتماعی و اخلاقی اقتصادی و سایر مفاسد در پی آن خواهد آمد.

همزمان با هفته عفاف و حجاب، جلسه هفتگی هیئت محبین اهلبیت(ع) قم جمعه 23 تیر 96 در مقتل الشهدای فاطمیه(س) با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار شد.

 

 

کانون خانواده باید به هر قیمتی حفظ شود

امام صادق(ع) در خصوص آیه 6 سوره تحریم: یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَکُمْ وَ أَهْلِیکُمْ ناراً وَقُودُهَا النَّاسُ وَ الْحِجارَةُ، میفرماید یعنی خانواده را از انجام منکر بازداری و به انجام معروف واداری. و این کار را باید با دستور و امر و نهی انجام داد. خانواده اساس مدیریت عالم است. باید به هر قیمتی خانواده حفظ شود. سند 2030 در درجه اول کانون خانواده را هدف قرار داده است.

وقتی خانواده مورد توجه قرار نگیرد در آن خانواده تربیت درست صورت نمی گیرد، و وقتی تربیت درست صورت نگرفت جامعه در معرض خطر و انحراف قرار میگیرد. مستر همفر جاسوس انگلیسی یکی از نکاتی که به مسئولین انگلیس مخابره میکند نفوذ فساد و بی حجابی در جوامع اسلامی است تا خانواده های مسلمانان در معرض خطر قرار گیرد. بی حجابی علاوه بر اینکه پشت کردن به امر خداست، خطرات جدی برای کانون خانواده ها در پی دارد.

 

بی حجابی حاکمیت نظام را تضعیف می کند

مستر همفر میگوید ابتدا زنان غیرمسلمان را از حجاب خارج کنید، و بدینوسیله زنان مسلمان با دیدن این زنان بی حجاب راحت تر حجاب را کنار میگذارند. مشخص میشود که در گذشته زنان غیرمسلمان هم حجاب داشته اند. نخست وزیر اسراییل میگوید گسترش بی بندوباری در جوامع کمک میکند تا حکومت یک کشور زائل شود. وقتی کانون خانواده ضعیف شد، حکومت و تمامیت ارضی کشور به خطر می افتد.

سفیر آمریکا در اسراییل میگوید اگر چادر را از سر زنان ایرانی برداریم، براحتی میتوانیم نظام اسلامی را سرنگون کنیم. جامعه شناس فرانسوی هم میگوید هر چادری که دور انداخته میشود افق جدیدی را که برای استعمار ممنوع بوده در برابر او می گشاید. پس از دیدن هر چهره بی حجابی امیدهای حمله ور شدن استعمار ده برابر میشود. بی حجابی کشور را بسمت مستعمره شدن پیش می برد. میشل هوئلیک اسلام ستیز فرانسوی میگوید فقط باید با فاسد کردن مسلمانها به پیروزی دست یافت. پس باید بجای بمب بسمت مسلمانان دامن های کوتاه بریزیم!

 

چرا شورای امنیت ملی در عرصه حجاب و عفاف وارد نمی شود؟

با توجه به آیات و روایات و با توجه به جایگاه خانواده و حجاب، و با توجه به اهداف دشمنان در گسترش بی حجابی، سوال ما این است چرا شورای امنیت ملی در عرصه حجاب و عفاف وارد نمی شود؟ بی حجابی تاثیر مستقیم در به مخاطره افتادن کانون خانواده ها و در نتیجه امنیت و منافع کشور دارد. اگر جامعه به بی حیایی رسید، باقی مفاسد اجتماعی و اخلاقی اقتصادی و سایر مفاسد در پی آن خواهد آمد.

اجتماعات عفاف و حجاب رایج در کشور که خیلی هم خوب است باید با استقبال بیشتر مردان همراه شود. حجاب و عفاف فقط مربوط به زنان نیست. باید باور کنیم اگر با بی حجابی برخورد نکنیم، حاکمیت کشور به خطر می افتد. مردان ما باید برای صیانت از خانواده همت و جدیت کافی داشته باشند.

خانواده باید حفظ شود تا حاکمیت حفظ شود. مجاهدین فی سبیل الله از دل خانواده ها رشد میکنند. اگر کانون خانواده ها سالم نماند، از دل خانواده ها مومنین و مجاهدین بیرون نمی آیند، بلکه منافقین از دل این خانواده ها تربیت میشوند.

 

منافقین مانع امر بمعروف و نهی از منکر در جامعه می شوند

 يُريدُونَ أَنْ يَتَحاکَمُوا إِلَي الطَّاغُوتِ وَ قَدْ أُمِرُوا أَنْ يَکْفُرُوا بِهِ وَ يُريدُ الشَّيْطانُ أَنْ يُضِلَّهُمْ ضَلالاً بَعيداً/نساء 60. در خانواده اگر انجام دستورات الهی و ترک محرمات الهی نهادینه شد، در جامعه هم همینطور خواهد شد. خداوند میفرماید من گفته بودم به طاغوت کفر بورزید و به دشمن اعتماد نکنید، اما منافقین به دشمن اعتماد میکنند و بجای دستورات خدا دستورات طاغوت را انجام میدهند. اگر کسی بجای دستورات خدا دستورات طاغوت را اطاعت کرد، طوری گمراه میشود که دیگر راه برگشتی ندارد.

وَ إِذا قيلَ لَهُمْ تَعالَوْا إِلي‏ ما أَنْزَلَ اللَّهُ وَ إِلَي الرَّسُولِ رَأَيْتَ الْمُنافِقينَ يَصُدُّونَ عَنْکَ صُدُوداً/نساء 61. وقتی مردم را دعوت به حق میکنید، منافقین مانع میشوند. سی سال است از انقلاب گذشته، هنوز امر بمعروف و نهی از منکر در جامعه ما نهادینه نشده.

خداوند در آیات 62 الی 69 سوره نساء میفرماید وقتی منافقین به مشکل برمیخورند، متواضعانه نزد پیغمبر می آیند و بخدا قسم میخورند که ما خیر شما را میخواستیم. میفرماید به آنان توجهی نکن، من پیغمبری را نفرستادم مگر اینکه باید اطاعت شود. میفرماید کسیکه خدا و پیغمبر را اطاعت کند، با کسانی از شهدا و صلحا و صدیقین محشور میشود که خداوند به آنها نعمت داده، و اینها چه خوب رفقا و همنشینانی هستند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است