چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۵:۳۷

ویژه‌نامه «موکب عشق»

تبیین فضیلت مجلس‌نشینی و شرکت در محافل ذکر، میلادیه‌ها و عزاداری در عزای اهل بیت(علیهم السلام) در روایات معصومین(علیهم السلام) کلام امام (قدس سره) و بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، و علمایی خودساخته؛ همچون حضرت آیت الله العظمی اراکی، آیت الله العظمی مرعشی نجفی، آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، آیت الله علامه حسن زاده آملی، آیت الله العظمی حاج شیخ جواد تبریزی، علامه طباطبایی و جمعی دیگر از علمای حوزه علمیه، موضوع انتشار ویژه‌نامه‌ای است با نام «مرکب عشق» که با حمایت نمایندگی ولیّ فقیه در نیروی مقاومت بسیج، در شمارگان 000/10 نسخه منتشر شده است.

تفسیر آیه‌ای از قرآن در کلام امام رضا(علیه‌السلام) که فضیلت ذکر مصیبت امام حسین(علیه‌السلام) را با توجه به سیره ابراهیم نبی (علی نبینا و آله و علیه السلام) بیان می‌فرمایند، بخش دیگری است از این مجموعه. بیان خاطرات سرداران شهید و مصاحبه‌ای نسبتاً مبسوط که جایگاه توسل و عزاداری را در جبهه‌های پرنور دفاع مقدس آشکار می سازد و ذکر بخش‌هایی از وصیت‌نامه‌های شهدا که رابطه عاشقانة آنان را با ائمه هدی(علیهم‌السلام) آشکار می‌سازد، دیگر بخش‌های این موکب مکتوب است.

در بخش آخر پژوهشی مستند در مطبوعات زنجیره‌ای درج شده که گوشه‌ای از ابعاد تلاش این مطبوعات را برای تحریف هدف و مخدوش کردن چهره حماسه همیشه جاوید عاشورا را برای اولین بار منعکس می‌سازد. انتشار تصویری کم نظیر از چهره پرنور نایب امام زمان(عج) در پشت جلد این نشریه که برای اولین بار منتشر می‌شد، باعث فراگیر شدن باور نکردنی آن، خصوصاً در میان هیئات مذهبی و باقیات الصالحاتی برای این ویژه‌نامه پربرکت شد.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است