جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ساعت ۰۰:۰۸

برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان با حضور هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام)

حجت الاسلام احمد پناهیان ضمن همراهی در شعارهای حماسی و ضداستکباری مردم هوشمند و انقلابی قم: استفاده از مستندات 70 جلد کتاب خیانتهای آمریکا برآمده از اسناد لانه جاسوسی در کتابهای درسی دانش‎آموزان و دانش‏جویان، نه تنها مطالبه رهبر معظم انقلاب، بلکه خواسته عموم ملت بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی و آموزش ‎و ‎پرورش مستقیماً در این کوتاهی مسئولند و می‎بایست پاسخگوی افکار روشن و بیدار عمومی باشند.

در سالگرد سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار‏ جهانی، راهپیمایان انقلابی و مؤمن قم المقدسه پس از برگزاری برنامهای در میدان روحالله و مقابل بیت حضرت امام خمینی (قدسسره) به سمت حرم مطهر حضرت کریمه اهلبیت (علیهمالسلام) حرکت کردند.

در بین راه حجت الاسلام احمد پناهیان ضمن همراهی در شعارهای حماسی و ضداستکباری مردم هوشمند و انقلابی قم، موضع اتخاذ شده توسط رئیس‌جمهور در سازمان ملل مبنی بر حمایت خدای‏ متعال از صلح طلب ها و شاهد گرفتن آیه کریمه «و لینصرنّ الله من ینصره» را محکوم نموده و اضافه کردند: این آیه کریمه اتفاقاً در اولین مبارزه و جهاد تمام عیار نبیاکرم (صلی الله علیه و آله) و مجاهدین فی سبیلالله است و پس از آیات «اذن الذین یقاتلون بأنهم ظلموا...» نازل گردید و موضع اتخاذ شده، تحریف قرآن و تفسیر به رأی است، چون درست در نقطه مقابل اراده حضرت حق جلّ‏ و علی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان با بهرهگیری از آیات متعدد قرآن کریم نسبت به محکومیت صیغه سازش و انفعال، ابراز داشت این دستور محکم خداست که «لاتهنوا و تدعوا الی السلم و انتم الاعلون» با مستکبران سست حرف نزنید و او را دعوت بر سلم و آشتی نکنید؛ چراکه شما دست برتر دارید و خدا با شماست.

این پژوهشگر و مبلغ حوزه و دانشگاه اضافه کرد: کسانی که در جمع مدیران و معلمان در هفته معلم تأکید می‏کنند که نباید دانشآموزان را انقلابی بار آورد و باید آنها را از اسلام انقلابی پرهیز داد بدانند: درست است که هشتاد درصد ساعت دانشآموز در اختیار آموزش و ‏پرورش است، اما روحیه انقلابی و استکبارستیزی را از عمق آموزههای دینی خود دریافت می نماید و تا این نسل با فرهنگ عاشورا و حماسه حسینی متصل است، تربیتِ سکولار ممکن نیست.

ایشان ضمن اعتراض به حذف درس ضدّصهیونیستی و حماسه شهید حسین فهمیده در کتاب چهارم و ششم ابتدایی، هشدار دادند باید از نفوذ نیروهایی که به دنبال جلب رضایت اسرائیل و آمریکا در آموزش‏وپرورش هستند جلوگیری نمود و با فتنه انگیزان بشدت برخورد شود.

مسئول واحد جوانان و نوجوانان عاشورائی ستاد مرکزی هیئات رزمندگان اسلام اضافه کردند: استفاده از مستندات 70 جلد کتاب خیانتهای آمریکا برآمده از اسناد لانه جاسوسی در کتابهای درسی دانشآموزان و دانش‏جویان، نه تنها مطالبه رهبر معظم انقلاب، بلکه خواسته عموم ملت بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی و آموزش و پرورش مستقیماً در این کوتاهی مسئولند و میبایست پاسخگوی افکار روشن و بیدار عمومی باشند.

وی با اشاره به سخنان وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا مبنی بر دنبال شدن سیاست ثابت ضدایرانی در مذاکرات هسته ای علی رغم دیدن ویدئوی نوه عراقچی بیان داشت: موضعگیری صریح دولتمردان آمریکایی نشان دهنده اصرار آنها بر هدم جمهوری اسلامی و دنبال نمودن شکست بیداری اسلامی است که با موضعگیری اخیر جان کری مبنی بر تشدید تهدیدها بعد از برجام، باید به این موضع گیری های ساده اندیشانه و ناامیدکننده توسط مسئولین نظام جمهوری اسلامی مبنی بر لزوم اعتماد بر آمریکا پایان داد.

نماینده سابق طلاب و فضلاء تهرانی حوزه علمیه قم با اشاره به تحرّکات منافقین مدرن در لباس روحانیت بصورت پنهانی در قم المقدسه و برخی سطوح عالی حوزه، حرکت در جهت تضعیف عناصر انقلابی حوزه به وسیله تهمت و افتراء را به شدت محکوم کرده و به بیداری طلاب و فضلاء و علماء انقلابی حوزه در این امر تأکید نمودند.

در بین سخنان ایشان، جمعیت با شعارهای کوبنده ذیل موارد مطروحه را بشدت تأیید مینمودند:

 

جوان بیدار ما

جوان انقلابی است

داعی صلح و سازش

منافق و از ما نیست

********

سازش با فاسق و فاجر خطاست

این درس کربلاست، این دین ماست

********

تحریف کربلا و تحریف دین

خط نفاق و نقشه خائنین

********

دانش آموز ایران، پیرو حکم قرآن، ذلت نمی پذیرد

سازش با آمریکا، نمی پذیرد اصلا، حتی اگر بمیرد

********

جوشیدن اراده، استقامت

ثُباتُ و عزم راسخِ این ملت

راه حلِّ تمام مشکلات است

********

دیده باز و اعتماد بر خدا

روحیه قوّی ملتِ ما

عامل حلُّ و فصل معضلات است

********

وابستگی ذلت و خاری آرد

ملت به آمریکا امید ندارد

********

فرجامِ برجام که نقض عهد است

عاقل نپندارد که همچو شهد است

********

این گفته امیرمؤمنان است

مؤمن، بصیر آماده نبرد است

********

حوزه انقلابی مهد منافقین نیست

مأمنِ آنتی تِز و نیرنگ خائنین نیست

********

این خواسته امام و ملت ماست

تبیینِ دشمنیِّ با آمریکاست

********

مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس ـ مرگ بر منافق

********

نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا

********

ملت ما بیدار است

از فتنه گر بیزار است

********

الله الله الله الله            الله اکبر

فرمانده کل قوا       خامنه ای رهبر

جانم فدای یک لحظه       عمر تو رهبر

********

لبیک یا حسین

لبیک یا زینب

 

در این مراسم شخصیت هایی برجسته ای از جمله آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس ، فرماندار قم، معاونان استاندار و همچنین اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

 

راهپیمایان با رسیدن به حرم مطهر، پس از قرائت قطعنامه از سخنان سردار نقدی و حجه الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی بهرهمند گردیدند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است