چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۵:۳۳

کتابچه «آزمون ولایت پذیری خواص»

صعوبت و پیچیدگی انتخاب در شرایط انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری، بار دیگر چشم‌های ولایتمداران را به دو لب گهرافشان ولیّ امر زمان، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) دوخت. 

تبیین اقتضائات انقلاب در این دوره و نیاز امروزی مدیریتی جامعه، و ویژگی‌های کسی که در این شرایط حساس بتواند سکّان مدیریت اجرایی کشور را به دست گیرد و آن را تا مقعطی دیگر به سلامت به‌پیش بَرَد، جز از کسی که در قلّه اشراف به مبانی دین و مدیریت کلان کشور و جهان اسلام قرار دارد، برنمی‌آید.

کتاب «آزمون ولایت پذیری خواص» با هدف تعیین معیارهای گزینش اصلح در نهمین انتخابات ریاست جمهوری و ارائه راه‌کارهای عملی برای گزینش ولایتمداران و مؤمنین جامعه، در خرداد ماه 1384 توسط دفتر فرهنگی فخرالائمه(علیهم‌السلام) تولید و در شمارگان 000/10 نسخه توسط انتشارات فجر ولایت منتشر و در میان بخشی از خواص و مؤثرین قم و تهران توزیع گردید.

جمع‌آوری دیدگاه‌های معظم له در این خصوص، طبقه‌بندی علمی معیارها، و چکیده نویسی آنها در قالبی که در عین انعکاس ملاک‌ها، وزن هر کدام از این معیارها را در بیانات معظم له با ضرایب ویژه معین می‌ساخت، این امکان را برای خواننده کتاب فراهم می‌ساخت که با «نمره‌دهی در هر یک از این ویژگی‌ها به نامزدهای احتمالی خود»، جایگاه هر یک از نامزدها را در حائز بودن این ویژگی‌ها دریافته، نامزد مطلوب را برگزینند.

تکثیر مجزای جدول ضمیمه در صد هزار نسخه و توزیع آن مراسم سالگرد امام راحل و در میان زائرینی که از اقصی نقاط کشور اسلامی‌مان در مرقد مطهر آن بزرگوار حضور یافته بودند، یکی دیگر از اقدامات هیئت محبین اهل بیت (علیهم‌‌السلام) در راستای تکلیف سیاسی خود بود.

الهام‌گیری و چاپ مجدد این جدول توسط برخی دانشگاههای کشور و همچنین توسط سپاه پاسداران، گستره توزیع آن را به بیش از 000/400 نسخه رسانید.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است