سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۱۳:۴۸

معرفی

5ـ بروشور ومسابقه بزرگ «مقتدر مظلوم»

همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین علی(علیه‌السلام) و شبهای قدر، تلاش ارادتمندان آن بزرگوار، در جمع‌آوری ویژگی‌های شخصیتی و ولایت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در بیان پیروان راستین آن حضرت در عینیت بخشیدن مجدد به اقتدار و مظلومیت توأمان آن بزرگوار، یعنی امام امّت(قدس سره) و رهبر معزّز انقلاب (مدظله العالی) به بار نشست.

حجم گستردة بیانات از یک‌سو و حوصله اندک شرکت‌کنندگان عمومی در مجالس شبهای قدر از سوی دیگر ما را بر آن داشت تا به استخراج تلخیصی دقیق (و با رعایت جامعیّت ابعاد محتوای اولیه) دست زده، نتیجه پژوهش را در قالب بروشوری کوچک اما غنیّ و پرمحتوا تهیه و با همکاری اداره کل اوقاف را در خیریه استان قم در شمارگان یکصد هزار نسخه منتشر کنیم.

سازماندهی گروه‌های توزیعی برای بخش این حجم از بروشور «مقتدر مظلوم» در سطح مجالس مُعْظمِ سطح شهر قم ـ یعنی حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و... ـ و در سطح دبیرستان‌های استان قم،  کار سنگینی بود که جز با همت هیئتیان امکان‌پذیر نبود.

شرکت گسترده علاقمندان از سراسر کشور – که این شبهای نورانی را در شهر اهل بیت(علیهم‌السلام) به سر می‌بردند – در مسابقه ضمیمه این بروشور، نشان از مقبولیّت و استقبال این مجموعه، نزد مؤمنین خداجوی داشت.

مراسم باشکوه اهدای جوایز برندگان مسابقه که همزمان با میلاد مسعود امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) در مسجد حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) و با حضور اقشار مختلف مردم، خصوصاً جوانان و دانش‌آموزان شرکت کننده، برگزار شد، خبر از استجابت دعای کسانی داشت که در شبهای قدر، زیارت خانه خدا، حرم مطهر ثامن الحجج (علیه‌السلام) و زیارت مشاهد سوریه را از خدا خواسته بودند و اکنون برات آن را دریافت می‌کردند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است