جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت ۲۲:۰۶

راهپیمایی پرشور 15 خرداد قم با حضور هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام

تجمع و راهپیمایی به مناسبت 15 خرداد در قم المقدسه برگزار گردید. در این اجتماع که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه علما و فضلاء، دانشجویان و امت شهیدپرور و انقلابی قم برگزار شد، با آرمان های شهدای 15 خرداد تجدید میثاق گردید.

تجمع و راهپیمایی به مناسبت 15 خرداد در قم المقدسه برگزار گردید. در این اجتماع که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه علما و فضلاء، دانشجویان و امت شهیدپرور و انقلابی قم برگزار شد، با آرمان های شهدای 15 خرداد تجدید میثاق گردید.

راهپیمایان پس از توسل و عزاداری برای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و تجلیل از امام خمینی(قدس سره)، به پایبندی بر مقصد شهدای 15 خرداد تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان در این راهپیمایی ضمن اشاره به تأکیدات حضرت امام مبنی بر حفظ و تجلیل و ادامه راه حماسه 15 خرداد توسط امت انقلابی، ابراز داشتند کسانی که در پی تحریف حرکت و خط و شخصیت امام هستند بدانند تا خون شهدای 15 خرداد پس از قریب نیم قرن در رگ های ما جاری است، این فتنه انگیزان راه به جایی نخواهند برد.

ایشان ضمن تأکید بر 7 اصل عنوان شده توسط مقام معظم رهبری(دام ظله) در 14 خرداد در حرم امام(قدس سره) ابراز داشتند همراهی و پایبندی امت ولایتمدار بر حفظ این اصول هرگز نخواهد گذاشت دشمن به مقاصد شوم خود دست یابد.

این مبلغ حوزه و دانشگاه در جمع راهپیمایان همچنین تأکید کردند در زمانی که استکبار جهانی با همه توان به خصومت و دشمنی با جریان اسلام ناب محمدی(صلّ الله علیه وآله) برخاسته، معرفی امام و امت به عنوان منادی صلح تأمل برانگیز و مغایر با اهداف و آرمانهای اصیل انقلاب و اسلام است.

این سخنران کشوری با قرائت آیه کریمه «ولاتهنوا و تدعوا الی السلم و أنتم الاعلون» از سوره مبارکه محمد(صلّ الله علیه وآله)، به تحلیل های غلط و نمونه دیگری از تحریف های اشاره شده در سایت های برخی از مسئولین و لیدرهای سیاسی که دعوت به صلح حتی با کافر حربی کردند اشاره نموده، حرکت آنها را همسو با اراده استکبار گوشزد نمودند.

حجت الاسلام احمد پناهیان با اشاره به لزوم اعتماد به وعده الهی، مسئولین بویژه مذاکره کنندگان را به مراقبت از این اصل دعوت نموده و هشدار دادند چنانچه قدمی از اصول اساسی تعیین شده توسط ولیّ امر مسلمین تخطی کنند، بی شک امت انقلابی و عزتمند ایران اسلامی هرگز آنها را نخواهد بخشید.

ایشان به فریاد یکپارچه زائرین حضرت امام(قدس سره) در حرم ایشان اشاره و تأکید کردند این شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» از عمق روحیه ایمانی این ملت نشأت می گیرد و شعار تمامی ملت های آزاده و مؤمن است.

ایشان با اشاره به فتنه برخی پیروان تشیع لندنی در گوشه و کنار قم، به مسئولین برای برخورد جدی تر با این جریاناتی که توسط سرویس های MI6 انگلستان اداره می شوند هشدار دادند و افزودند اگر شما به راستی احیاگر شعائر حسینی هستید چرا در عراق و سوریه با جریان تکفیری داعش و با آمریکا که کفر حربی است، به مبارزه برنمی خیزید و در برابر این همه خیانت و هتک حرمت سکوت کرده اید.

ایشان به سخنی که چندی پیش توسط یکی از مشاورین رئیس جمهور مبنی بر پایان خصومت ما با آمریکا گفته شده بود، اشاره کرده و بیان داشتند شاید خصومت شما با آمریکای جهان خوار تمام شده باشد ولی امت اسلامی و رهبری مقتدر نظام تا انتقام خون شهیدان 15 خرداد، 17 شهریور، جنگ تحمیلی و شهدای امروز جهان اسلام از آمریکا را نگیرد همچنان به دشمنی خود با آمریکا ادامه داده، هیچ نیازی به اعتمادسازی برای دشمن خدا و شیطان بزرگ نمی بیند.

راهپیمایان ضمن سردادن شعارهای متناسب با 7 اصل ذکر شده توسط مقام معظم رهبری(دام ظله)، همراهی و پایبندی خود را به این اصول اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان با اشاره به توطئه استکبار در ایجاد جریان های کاذب و غیرمهم برای انحراف افکار عمومی از اصل مبارزه با صهیونیسم بین الملل و در نتیجه تضعیف مقاومت، گفتند ما علیرغم درگیر شدن در ملعبه مذاکرات هسته ای، ضمن پای فشاری بر اصول و تعهدات خود در جریان این مذاکرات، آن را اصل ندانسته همچنان به دفاع همه جانبه از مستضعفین عالم بویژه مظلومین فلسطین اشغالی می پردازیم و تا نابودی صهیونیسم جهانی همچنان در جبهه مقاومت جهانی و بیداری اسلامی به مبارزه ادامه خواهیم داد.

ایشان ضمن تأکید بر حفظ وحدت اقوام، گروه ها و مذاهب در ایران اسلامی اضافه کردند برخی در آستانه انتخابات ها در صدند ملت انقلابی و متحد را دسته دسته کنند؛ ما به آنها در هر جریان و جناح سیاسی هشدار می دهیم شما حق ایجاد اختلاف و چنددستگی در جامعه اسلامی را ندارید. این نقشه دشمنان اسلام است تا میوه تلخش را در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و در آینده ریاست جمهوری بچینند.

این خطیب کشوری با سردادن شعارهایی در همین مضامین به اصل استقلال نیز اشاره نمودند و مسئولین را به داشتن روحیه جهادی و ایمانی برای ورود در عرصه مبارزه اقتصادی فرا خواندند.

این راهپیمایی با اجتماع در حرم مطهر جهت استماع سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی پایان یافت.

نمونه شعارهای راهپیمایان به شرح ذیل است:

الله اکبر/ لا اله الا الله

***

نیمه خردادماه یوم الله یوم الله / بیعت با ولایت میثاق با روح الله

***

نیمه خرداد ماه تداوم عاشوراست / مدرسه فیضیه جلوه گر کربلاست

***

در نیمه خرداد ماه این ملت/ پیمان خون بستند با ولایت

***

تا امت ولایت در صحنه و بیدار است/ این نهضت اسلامی محکم و استوار است

***

امروز روز نیمه خرداد است/ روز فروپاشی استبداد است

***

قم پایگاه دین و انقلاب است/ نقشه دشمن نقش روی آب است

***

ولایت فقیه رکن دین است/ حافظ ملک و امر مسلمین است

***

مرگ بر آمریکا / مرگ بر انگلیس / مرگ بر اسرائیل

***

دستور کار جبهه لیبرال/ تحریف شخصیت روح الله است

این نقشه شوم و پلید دشمن/ نقش بر آب به دست حزب الله است

***

وحدت شیعیان و اهل سنت/ مایه انسجام و قدر امت

***

تشیع لندنی فتنه استکبار است/ امت انقلابی از فتنه گر بیزار است

***

تفرقه افکنان باید بدانند/ ننگ زمان، برادر شیطانند

***

با اعتماد به دشمن معاند/ نقشه شوم او پیاده شود

با اتّکا به قدرت الهی/ پیچیدگی ها حل و ساده گردد

***

نیمه خرداد ماه/ روز قیام خون است

بنیاد مستکبران/ زین خون واژگون است

***

اسلام آمریکایی محکوم به شکست است

اسلام بی تفاوتی کمر به فتنه بسته است

***

با اعتماد به وعده الهی / راه امام خمینی پاینده است

***

با این توکل دشمن مستکبر مثل همیشه خار و بازنده است

***

حمایت از مستضعفین، تکلیف خاص و عام است

جهاد با مستکبرین، شیرازه اسلام است

***

نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا

***

یمن، سوریه، عراق در شور و التحاب است

حمایت از فلسطین یک اصل انقلاب است

***

باور به انزوای اقتصادی، خدشه به استقلال این کشور است

روحیه ایمانی و جهادی، توقع ملت و هم رهبر است

پیوندهای مرتبط

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است