سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت ۱۵:۱۴

اعلام برنامه کاروان بزرگ «شکوه میثاق» جوانان و نوجوانان عاشورایی سراسر کشور

برنامه های کاروان بزرگ «شکوه میثاق» متشکل از جوانان و نوجوانان عاشورایی هیئات رزمندگان اسلام سراسر کشور، در ایام نیمه شعبان و رحلت حضرت امام خمینی(قدس سره) در قم و تهران اعلام شد.

در ایام نیمه شعبان و رحلت حضرت امام(ره) در قم و تهران صورت می گیرد

کاروان بزرگ «شکوه میثاق» جوانان و نوجوانان عاشورایی سراسر کشور

برنامه های کاروان بزرگ «شکوه میثاق» متشکل از جوانان و نوجوانان عاشورایی هیئات رزمندگان اسلام سراسر کشور، در ایام نیمه شعبان و رحلت حضرت امام خمینی(قدس سره) در قم و تهران اعلام شد.

به گزارش واحد رسانه هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام، جوانان و نوجوانان عاشورایی شرکت کننده، ابتدا در عصر روز نیمه شعبان (چهارشنبه 13 خرداد) در همایش «شکوه میثاق» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) شرکت می کنند و سپس به منظور تجدید میثاق با ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسیر حرم تا مسجد مقدس جمکران را به صورت پیاده روی طی می‏کنند.

مدیر واحد هیئات نوجوان و جوانان عاشورایی ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، ضمن اعلام این مطلب به اهمیت «هیئات جوانان و نوجوانان عاشورایی» در شرایط کنونی اشاره کرده و اظهار داشت: جوانان و نوجوانان عاشورایی، ادامه دهندگان راهِ رزمندگان اسلام و شهدا هستند. با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که شهدا منتظران واقعی امام زمان(عج) هستند، در مقطع کنونی نیز بایستی درس انتظار حقیقی امام زمان(عج) را از شهدا آموخت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در ادامه، از کاروان «شکوه میثاق» به عنوان اولین فعالیت متمرکز جوانان و نوجوانان عاشورایی کشور یاد کرده و تأکید کرد: در شرایط کنونی جهان اسلام و موج عظیم بیداری اسلامی که رزمندگان اسلام در سوریه، عراق، یمن و دیگر نقاط مشغول جنگ هستند، نیاز به مصلح جهان، حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بیشتر از هر زمانی حس می شود که فرموده اند: «يَمْلَأَ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا كَمَا مُلِئَتْ جَوْراً وَ ظُلْماً». حال جوانان عاشورایی هیئات رزمندگان با شرکت در همایش «شکوه میثاق» با اقتدا به یاران عاشورایی امام حسین(علیه السلام) برای جانفشانی در رکاب حجت بن الحسن(عج) و نایب ایشان در رفع فتنه ها در منطقه و در هر جای جهان که نیاز باشد، اعلام آمادگی می کنند.

گفتنی است جوانان و نوجوانان عاشورایی شرکت کننده در کاروان «شکوه میثاق» پس از زیارت و تجمع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و پیاده روی به سمت مسجد مقدس جمکران، صبح روز 14 خرداد نیز برای تجدید میثاق با آرمانهای خمینی کبیر(قدس سره) راهی مرقد مطهر ایشان شده و با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام و سخنرانی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت می کنند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است