جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت ۱۹:۲۳

حجت الاسلام احمدپناهیان در راهپیمایی عظیم هزاران نفری مردم قم: هتک حرکت نبی اکرم(ص) فقط اهانت به مقدسات نیست؛ استیصال دربرابر قدرت اسلام است

ملت ایران جنایات فرانسه در حمایت از رژیم صدام و این اقدام نفرت انگیز اخیر را هرگز فراموش نکرده و در موقع خود پاسخ درخور خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) نمازگزاران جمعه قم در محکومیت و انزجار از هتک حرمت نبی اعظم (صلی الله علیه و آله) پس از نماز دشمن شکن جمعه، از حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (علیهم السلام) به سمت میدان شهداء راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم قم در محکومیت هتک حرمت پیامبر

مرگ بر فرانسه مرگ بر سازشکار
وزارت خارجه اقتدار، اقتدار
آزادۀ مسلمان، از دین کند حمایت آمریکا و اسرائیل، ریشۀ این جنایت
ما انتقامت یا نبی می گیریم ننگ معامله نمی پذیریم
هتک مقام شامخِ رسالت افروخته خشم تمام ملت
توهین به ساحتِ تو ختمی مأب هرگز نمی ماند بدون جواب
سکوت در برابر اهانت خیانت است، خیانت است، خیانت

در طول مسیر این راهپیمایی عظیم هزاران نفری که با حضور فعال هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) انجام شد، مردم پرشور و انقلابی قم ضمن فریادهای تکبیر و اعلام برائت از کافرین حربیِ زمان ـ آمریکا و استکبار جهانی به ویژه صهیونیسم بین الملل ـ ضمن سر دادن شعارهای فوق، آن هم به صورتی حماسی، یکپارچه و از سر خشم و نفرت اسلامی و انقلابی، در پایانِ مسیر نیز رجز لشکر رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در یوم الخندق را یک صدا فریاد زدند:

نَحْنُ الَّذِينَ بَايَعُوا مُحَمَّداً                        عَلَى الْجِهَادِ مَا بَقِينَا أَبَداً

در این اجتماع عظیم، حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان ضمن بیان شعارها، جنایات وحشیانه فرانسه را در جنگ تحمیلی علیه کشورمان یادآور شده، به حمایتهای نظامی از رژیم صدام (نظیر تجهیز عراق بوسیلۀ جنگنده های میراژ و سوپر اتاندارد و همچنین موشک های هوا به زمین اگزست) و نیز پناه دادن و حمایت مالی و سیاسی از گروه های معاند نظام و شخصیت هایی چون رجوی و بختیار، گوشزد نمود که علاوه بر انتقام خون ده ها هزار شهیدِ جنگ، ملت ایران این اقدام سیاه و نفرت انگیز را فراموش نکرده و در موقع خود پاسخی در خور خواهد داد.

این مبلغ حوزه و دانشگاه همچنین ابراز داشت: دشمنی دستگاه استکبار با رسول اعظم تنها به خاطر حرمت شکنی مقدسات نیست؛ که بیشتر به جهت استیصال و شکست در برابر قدرت اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) است؛ که رفته رفته طومار عمر حاکمیت نظام فاسق و فاسد استکبار را درهم میپیچد.

ایشان اضافه کرد: هر چه زمان می گذرد و ابعاد خصومت این رژیم (که مصداق عینی کافر حربی است) بیشتر آشکار می شود، فریاد «مرگ بر آمریکا» فراگیرتر و عمیق تر شده؛ و این امر علیرغم فتنه انگیزی جریاناتی است که قصد در رقیق کردن دشمنی با استکبار در ملت غیور ایران را دارند. این فریادها تحقق عملی و عینی پیدا خواهد کرد.

راهپیمایی مردم قم در محکومیت هتک حرمت پیامبر

مسئول هیئت رزمندگان اسلام محبین اهل بیت (علیهم السلام) در قم، همچنین اقدام وزیر خارجه در کوران دشمنی های استکبار با دین مبین اسلام و کشتار بی رحمانه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، که اصل سیاستِ محوریِ دیپلماسی یعنی «ضدّیت با نظام سلطه» را نادیده گرفته و مبادرت به قدم زنی با جان کری آن هم در ایام خشم امت اسلامی از رژیم آمریکا و فرانسه نموده است را بشدت محکوم و خواستار اقتدار دستگاه دیپلماسی کشور در انجام وظیفه ذاتی خود شد.

ایشان ضمناً به تحلیل معنی دار لیدر جریان تشیع لندنی نسبت به هتک حرمت پیغمبر (صلی الله علیه و آله) اشاره کرد و افزود: اینکه کسی در قم بر میل خواستۀ دشمن قسم خوردۀ اسلام تحلیل کند، مطلقا قابل تحمل نبوده، از مقامات امنیتی و انتظامی درخواست برخورد قاطع با این جریان را داریم.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان گفتند که شخص مذکور اهانت به رسول اکرم را در اثر شناخت اسلام از مسیر غیر اهل بیت (علیهم السلام) ـ یعنی کتب اهل سنت ـ دانسته و قصد دارد از این فتنۀ دنیای کفر به نفع منافع استعمار انگلیس ـ که همان دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی است ـ و رخنه ایجاد کردن در صفوف به هم فشردۀ امت اسلامی در ضدیت با نظام سلطه، دامن بزند که این اصلاً قابل تحمل و با هیچ استدلالی قابل توجیه نیست.

حجه الاسلام و المسلمین احمد پناهیان در بخش دیگری از سخنانشان بر داعیه داران صلح حدیبیه و صلح امام حسن(علیه السلام)، آن هم در این زمانِ ضعف و زبونیِ دشمن قسم خوردۀ اسلام ـ یعنی آمریکا ـ خطاب کردند: دستور اسلام، برخوردِ با قدرت با استکبار است و ضدّیت با آن و هر که غیر از این مسیر را طی نماید و سازش با کفر حربی را شعار خود قرار دهد، از راه اسلام و امت و ولایت جداست.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه ای در 3 بند قرائت؛ و توسط علماء و فضلاء و امت شهیدپرور شهر خون قیام قم تصدیق گردید.   

سایر شعارهای مردم استکبارستیز قم در این راهپیمایی عبارت بودند از:

رسول اکرم ما، مایۀ عزت ماست سکوت و بی تفاوتی، نشان ذلت ماست
ریشۀ فتنه صهیون خبیث است فرانسه، آمریکا و انگلیس است
هر کس پی سازش با آمریکاست راهش ز راه دین و ملت جداست
سکوت در برابر دشمنان ارادۀ خبیث اهریمنان
با کافران حربی، سازش همان ذلت است یک ملت مسلمان، سرمایه اش  عزت است
بیداری اسلامی، محصول این نهضت است فرجام این بیداری، پیروزی و عزت است
شارلی خباثت می کند اوباما حمایت می کند
مسلمان به پا خیز، هنگامۀ فریاد است سکوت تو یاری و، کمک به استبداد است
هنوز آمریکا بُوَد خصم دین شکسته حرمت رسول امین
تشیع لندنی فتنه ناکسان است شیعۀ انقلابی، از فتنه در امان است
بیست و چهار دیماه، روز سیاه کفر است هتک رسول اعظم، هم پرتگاه کفر است
بیست و چهار دیماه، روز ننگ اروپاست نفرت از آمریکا و، فتنۀ دشمن ماست

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

نظرات کاربران

ناشناس
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت ۱۵:۱۴

با سلام. لطفا برنامه ی یک هفته ی هیئت و حاج آقا رو در سایت قرار بدید. یعنی روزهای شنبه برنامه ی طول یک هفته ی هیئت و حاج آقا در سایت قرار داده بشه. مثلا این هفته که هیئت دو برنام داره برای تولد امام حسن عسکری ع و حضرت معصومه س ، برنامه ی هر دو جلسه از روز شنبه اول هفته در سایت قرار بگیره که ما از برنامه ی یک هفته ی هیئت و حاج آقا باخبر باشیم و بتونیم از اول هفته برنامه ریزی کنیم. با تشکر

Ali
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت ۲۱:۳۷

توروخدا چرا شما برنامه های حاج اقا رو درسایت اطلاع رسانی نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما بعد از اتمام مراسم متوجه میشیم که حاج آقا امروز قم بودن و...!!!! این خیلی بی انصافیه... بعد از اتمام مراسم گزیده سخنانشون رو میگذارید و مامطلع میشم ک... مگراین سایت هیات نیست؟!

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است