یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت ۰۱:۱۴

2.5میلیارد مسلمان حریف اقلیت وهابیت نمی شوند؟!

مراسم سالگرد تخریب حرم های ائمه علیهم السلام در بقیع در هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) قم جمعه 31 فروردین ماه 1403 با سخنرانی حجت الاسلام حاج احمد پناهیان در مقتل الشهدای فاطمیه(سلام الله علیها) برگزار شد.

مراسم سالگرد تخریب حرم های ائمه علیهم السلام در بقیع در هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) قم جمعه 31 فروردین ماه 1403 با سخنرانی حجت الاسلام حاج احمد پناهیان در مقتل الشهدای فاطمیه(سلام الله علیها) برگزار شد.

ما هنوز حاکمیت اسراییل را به مخاطره نینداخته ایم

احمدی نژاد به اسم امام زمان، با امام زمان جنگید

اینطور نیست که دشمنِ درون یعنی هوای نفس و دشمن بیرون یعنی شیاطین جنی و انسی، دو مقوله جدا از هم باشند. هر دو در یک جبهه در مقابل حق ایستاده اند. امام صادق علیه السلام فرمودند ریشه تمام بدیها، دشمنی با ما اهلبیت است. دشمنی شیطان با انسان فقط مربوط به انسانهای مومن نیست؛ شیطان با مطلق بنی آدم دشمنی دارد. منشأ این دشمنی هم بخاطر نور پنج تن آل عبا بود که خداوند در پشت حضرت آدم قرار داد. مسئله شیطان این بود که خدای متعال حکمرانی عالم را به اهلبیت بخشید.

قرآن کتاب زندگی است. سرتاسر قرآن از مبارزه با طاغوت صحبت شده. بعضی مبلغین و سخنرانان مطرح سالهاست درباره استکبارستیزی حرفی از آنها نشنیده ایم. عجیب است. در اوج جنایات غزه، هیچ حرفی در حمایت از مردم مظلوم غزه از آنها نشنیدیم.

وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا(بقره 217). دشمن دست از دشمنی با شما بر نمی دارد. امروز هم همین است، و همین روند دشمنی با حق ادامه دارد. دستگاه حاکمه ظلمه تمام قد مقابل حق ایستاده. تنها کسی که از خاک و کیان کشور ما دفاع کرد، مقام معظم رهبری بود. اولا در طول این سالها لشکر اسلام را برای دفاع امروز آماده کرد. تمام دولت ها چه انقلابی و چه غیرانقلابی خلاف نظر ایشان را دنبال کردند. احمدی نژاد می گفت با آمریکا مشارکت در قدرت داشته باشیم. اصول دین ما را زیر پا گذاشت. به اسم امام زمان ارواحنا فداه، با امام زمان ارواحنا فداه جنگید. مشارکت در قدرت با آمریکا خلاف صریح حکومت جهانی امام عصر ارواحنا فداه است. امروز هم همین شخص رسما از اسراییل حمایت می کند.

وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِنْدَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِنْ قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ(بقره 191-190). سید حسن نصرالله هم رهبر سیاسی است، هم رهبری دینی و هم نظامی. دست پرورده به تمام معنای مکتب اسلام و انقلاب است. قبل از حمله موشکی ما به اسراییل گفت معنا ندارد که اسراییل کنسولگری ایران را زده، ما در پاسخش مقر نظامی اسراییل را بزنیم. گفت نفر به نفر؛ هر یک نفر که از ما بکشید، یک نفر از شما را می کشیم. اسراییل حمله سیاسی نظامی کرد، اما ما فقط پاسخ نظامی دادیم. ما هنوز حاکمیت اسراییل را به مخاطره نینداخته ایم.

 

اقامه دین خدا در عالم بدون نابودی طاغوت امکانپذیر نیست

جنگ کفر با اسلام 1400 سال پیش آغاز شده؛ بعضی خوابند

حیات جامعه به جهاد و مبارزه است

فَإِنْ قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ. ما از خداوند که نمی توانیم مهربانتر شویم! می فرماید اگر شما را کشتند، آنها را بکشید. بعضی می گفتند اسراییل را نزنید، جنگ می شود. جنگ شده! 34 هزار نفر از مردم غزه را کشته اند؛ به خاک ما هم که حمله کرده اند و سرداران ما را کشته اند. جنگ شده. بعد از حمله ما بازهم حدود 800 نفر از مردم غزه را به قتل رسانده اند. جنگ است. هر کسی بگوید غزه به ما ارتباطی ندارد، حرفش حرف شیطانی است. 1400 سال است جنگ کفر با اسلام شروع شده؛ شما خوابید. مقام معظم رهبری فرمودند با قرآن زندگی کنید. هر صفحه قرآن را که ورق می زنیم، آیه ای در باب جهاد و مبارزه می بینیم.

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ. ما نباید فقط دفاع کنیم؛ باید ریشه فتنه را خشک کنیم. دهه 60 ما را فریب دادند، گفتند یک پیروزی بزرگ بدست بیاوریم، بعد مذاکره کنیم و جنگ را تمام کنیم. ما از این آیه قرآن کوتاه آمدیم، حضرت امام را از دست دادیم. اگر امروز جوانان ما هم از این آیه قرآن کوتاه بیایند، اولین آسیبی که می بینیم تأخیر امر فرج است.

وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ(بقره 193). مأموریت ما نابودی فتنه، و اقامه دین خداست. اقامه دین خدا هم بدون نابودی طاغوت امکان ندارد. هرکس گفت نجنگید، خلاف قرآن حرف زده. باید بجنگید تا هیچ فتنه ای باقی نماند؛ آنگاه سراسر عالم تسلیم دین خدا شود. دفاع از خاک فریبی بود که دهه 60 خوردیم؛ نسل امروز این فریب ها را نمی خورد. می گویند چون مشکلات اقتصادی داریم، شرایط جنگیدن نداریم. این احمقانه ترین حرف است. جنگ، حیات ماست. می گوید «بمیر، اما اوضاع اقتصادی ات خوب باشد». بهبود اوضاع اقتصادی به چه درد آدم مُرده می خورد؟ حیات جامعه به جهاد و مبارزه است.

 

نیروی انتظامیِ مظلوم در برخورد با بی حجابی تنهاست

اقامه دین اگر راهی جز جهاد داشت، اهلبیت آن راه را می رفتند

انقدر از جهاد فی سبیل الله کوتاه آمدیم، که اوایل جنگ سوره شهدای مدافع حرم را مخفیانه تشییع و تدفین می کردیم، که مبادا مردم بفهمند اینها در جنگ سوریه کشته شده اند. وقتی مردم متوجه شدند و تشییع ها علنی شد، درخواست جوانان برای اعزام به سوریه بیشتر شد. بازهم محاسبات سیاستمداران احمق ما اشتباه از آب درآمد. جنگ داعش هم که تمام شد، رهبر معظم انقلاب به شهید سلیمانی دستور دادند غزه را تجهیز کنید. نتیجه اجرای این دستور را امروز می توانیم ببینیم. ولیّ خدا چنین نعمتی است.

وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ. ما باید استکبار را ریشه کن کنیم، برای اینکه دین اسلام در جهان اقامه شود. اقامه دین اگر راه دیگری جز مبارزه و جهاد داشت، پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله و ائمه هدی علیهم السلام حتما آن راه را می رفتند. 83 جنگ در زمان حیات پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله تأیید روشنی بر این مسئله است. فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ(بقره 193). مگر اینکه جریان استکبار دست از دشمنی بردارند. ما با ظالمین می جنگیم؛ با غیرظالم حتی اگر دین نداشته باشد دشمنی نداریم.

اقدام دیرهنگام اما لازم نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی آغاز شد. نیروی انتظامی به معنای واقع مظلوم است. شهدای سپاه با حمایت و حضور بسیجیان تجلیل می شوند؛ اما به شهادت مأموران نیروی انتظامی کمتر پرداخته می شود. اگر خود نیروی انتظامی برای شهدایش یادواره برگزار نکند، مردم و بسیج این کا رار انجام نمی دهند. نیروی انتظامی با تمام قوا در میدان مبارزه با جرم و جنایت و فساد وارد شده. در این میدان هم تنهاست. رهبر معظم انقلاب به بسیج دستور دادند مثل کمیته های دهه 60 عمل کنید. دهه 60 گشت و امنیت در محله ها برعهده کمیته ها بود. اما امروز اینطور نیست. بسیج ما دستورالعملی در این زمینه ندارد. همه کارها و مسئولیت ها به دوش نیروی انتظامی ریخته. این ظلم است. با این حال، بعضی مطلب می نویسند که نباید با بی حجابی به این شیوه برخورد کنیم. این چه حرفی است؟ حرام مسلم شرعی است.

 

در جنگ نرم باید حمله کننده باشیم

تقابل احمدی نژاد با گشت ارشاد

در دولت نهم و دهم رهبر معظم انقلاب گفتند با کسانیکه در جامعه تظاهر به فساد می کنند برخورد قاطع اما سالم کنید. اما احمدی نژاد به نیروی انتظامی اجازه نداد با اینها برخورد کند. اگر آن موقع برخورد می کردند، امروز کار به اینجا نمی رسید. وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ. فتنه یعنی جنگ نرم. استکبار دین خودش را با زور شمشیر در جوامع مستقر می کند. برخی مسئولین در مقابله با بی حجابی سنگر به سنگر عقب نشینی می کنند. ما در شرایط عادی نباید اجازه می دادیم بدحجابی در جامعه گسترش پیدا کند؛ الان که شرایط ما شرایط عادی نیست، به طریق اولی نباید اجازه دهیم بی حجابی گسترش پیدا کند.

رهبر معظم انقلاب گفتند هیئت های ما باید جنگ نرم را میدان داری کنند. گفتند ورود شما به جنگ نرم دو خصوصیت باید داشته باشد: اول اینکه شما باید ابتدا حمله کنید. دوم اینکه باید نقطه زنی کنید. دقیقا مسئله ای که دشمن می خواهد روی آن کار کند، ابتدا شما در آن زمینه اقدام کنید. قبلا هم ایشان به بسیجی ها گفته بودند در جنگ نرم نباید غافلگیر شویم؛ اول ما باید حمله کنیم. ما یکباره دیدیم بچه هایمان بی حجاب شدند؛ غافلگیر شدیم. ما بیشتر از جنگ سخت، باید در جنگ نرم به دشمن حمله کنیم. اسراییل در جنگ سخت کنسولگری ما را زده، اما در جنگ نرم تا دل قم هم پیش آمده! سازمان جنگ نرم دشمن باید از هم بپاشد.

هنوز هم عده ای تردید دارند که ما باید با بی حجابی برخورد کنیم. اکثر کسانیکه کشف حجاب می کنند نمی دانند دارند برای دشمن کار می کنند. وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ. تا پایان یافتن فتنه یهود و نصاری بر علیه دین، باید با کفار بجنگیم. وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ. تا دین برای خدا باشد. اوامر الهی در جامعه اجرا شود.

 

مسئله شیطان، مقابله با حاکمیت خداست

ما می توانیم دیندار نباشیم، اما جایگاهمان جهنم خواهد بود!

خدای متعال در جای جای قرآن کریم وقتی از دشمن و دشمنیِ دشمن صحبت می کند، قبل یا بعدش درباره جایگاه ربوبی و حاکمیتی خودش صحبت می کند. مسئله شیطان، مقابله با حاکمیت خداست. یک نمونه بارزش همین آیه الکرسی است: اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلَا يَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ(بقره 255). هرچه در آسمانها و زمین است برای خداست. هیچکس بدون اذن الهی امکان شفاعت ندارد.

لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ. راه هدایت و گمراهی هر دو تبیین شده. حجت بر همه تمام است. فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَی. نمی شود فقط «لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ» را ببینیم، و بگوییم دین و حجاب اجباری نیست. باید آیات قبل و بعدش را نگاه کنیم. خدای متعال بلافاصله می فرماید راه سعادت و گمراهی تبیین شده؛ هرکس گمراهی را در پیش گیرد، جایگاهش جهنم است. خداوند انسانها جهنمی را اجبار به رفتن به بهشت نمی کند! معنای اجبار نداشتن این نیست که هرکس هرطور دلش خواست زندگی کند، من او را جهنم نمی برم.

فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ. ابتدا باید به طاغوت کافر شویم، و بعد به خدا ایمان بیاوریم. اینکه بگوییم ما با طاغوت کاری نداریم، نمی شود. باید طاغوت را نفی کنیم. اینطور نیست که بگوییم لا اکراه فی الدین، یعنی ما با طاغوت کاری نداریم. تو می توانی با طاغوت کاری نداشته باشی، اما جایگاهت جهنم خواهد بود!

 

2.5میلیارد مسلمان حریف اقلیت وهابیت نمی شوند؟!

منشأ ولایتمداری توحید است

فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَی. با ایمان به خداست که ما به ریسمان الهی چنگ می زنیم. 98 سال است بقیع مقابل چشمان ما ویران است. حرم ائمه ای که در احیای دین خدا بیشترین دین را بر گردن ما دارند. هَلْ عادَيْتَ لي عَدُوّا؟ خدای متعال قیامت ما را مورد سوال قرار خواهد داد؛ 2.5 میلیارد مسلمان نتوانستید در مقابل عده قلیلی وهابی بایستید و حرم ائمه تان را بازسازی کنید؟ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى. اگر کافر به طاغوت و مومن به خدا شدید، آن موقع ولایتمدار هستید. لَا انْفِصَامَ لَهَا. در این صورت است که از ولایت جدا نخواهید شد. منشأ ولایتمداری توحید است. خیلی ها ولایتی بودند، اما از مسیر منحرف شدند. چون ولایت خدا در وجودشان نهادینه نشده بود. وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ(بقره 256).

اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُولَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ(بقره 257). کسیکه کافر شود، تا ابد جایگاهش جهنم است. «لا اکراه فی الدین» را می بینند و می گویند حجاب اجباری نیست. وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ. کسیکه کافر به احکام الهی شود، سرپرستش طاغوت می شود. مسئله ما بیرون بودن تار موی خانمها نیست؛ مسئله حاکمیت الهی است. تو با فساد در جامعه، به جنگ با خدا برخاسته ای؛ بیدار شو. مسلمان که نباید انقدر سست باشد؛ راحت فریب بخورد. المُؤمِنُ کَالجَبَلِ الرّاسِخِ. دینت را محکم نگهدار. عفت و عصمت و عزت و شرف و قدر و منزلتت را نگهدار. زن در اسلام پا به پای مرد می تواند به قله برسد.

مسئله تقابل با خداست. خداوند مومنین را از ظلمت به نور وارد می کند. کسیکه کافر به حق و شریعت شد، تحت ولایت طاغوت قرار می گیرد، و از نور به ظلمت وارد می شود، و مخلد در جهنم می شود؛ برای همیشه. ارزش ندارد بخاطر اظهار مخالفت خود با جریان حاکمیت داخلی، مخلد در جهنم شویم.

وهابیت از بقیع شروع کرد. بقعه تمام صحابه و بستگان و خانواده پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله در مکه و مدینه را با خاک یکسان کردند. شیعه و سنی را از دم کشتند. تجاوز و غارت کردند. در مدینه و مکه جنایاتی کردند که تاریخ ندیده بود. بعد به عراق و کربلا رفتند. حرم مظهر اباعبدالله الحسین علیه السلام را آتش زدند. چند هزار نفر را قتل عام کردند. مسئله اینها تخریب بقیع نبود. بقیع مظلوم است، که هنوز بازسازی نشده. در نجف بود که شیعیان مقابل وهابیت ایستادند و آنها را به عقب راندند. بازهم علی علیه السلام مقابل کفار ایستاد.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است