شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ساعت ۲۲:۴۲

امروز پرچم اهلبیت به دست لشکر مقاومت است

شب دوم فاطمیه اول(به روایت 45روز) - 6 آبان 1402: مراسم عزاداری دومین شب ایام فاطمیه اول(به روایت 45روز) شنبه 6 آبان 1402 در هیئت محبین اهلبیت (علیهم السلام) قم در مقتل الشهدای فاطمیه (سلام الله علیها) برگزار شد.

مراسم عزاداری دومین شب ایام فاطمیه اول(به روایت 45روز) شنبه 6 آبان 1402 در هیئت محبین اهلبیت (علیهم السلام) قم در مقتل الشهدای فاطمیه (سلام الله علیها) برگزار شد.

شعاری که ما سالهاست می دهیم، جوانان غزه عملی کردند

دفاع ما از مقاومت فلسطین و جوانان غزه و مجاهدین حماس برای این است که اینها تمام قامت دارایی شان را برای دفاع از مسجدالأقصی فدا می کنند. ما باید آنجا باشیم، اما نیستیم، چون لیاقتش را نداریم! این عزیزان به نیابت از ما جان و مال و زندگی شان را در طبق اخلاص گذاشته اند. یک شهر دو میلیونی، 1.5 میلیون نفر آواره دارد! لعنت به مسلمانی که خونش از این ظلم و جنایت ها به جوش نیاید. مردم مظلوم غزه چه گناهی کرده اند؟

مادری به پسرش می گوید برو، خون تو از خون حسین بن علی علیهماالسلام رنگین تر نیست. کسانیکه دم از حسین علیه السلام می زنند اما از مردم غزه حمایت نمی کنند، این صحنه ها را نمی بینند؟ این تحجّر و مقدس مآبی جاهلانه کی می خواهد تمام شود؟

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِير(اسراء 1). منِ خدا منزّه از هر عیب و نقصی هستم. خدا خودش را تمجید و تعظیم می کند، برای کاری که در مسجدالأقصی انجام داده؛ بخاطر معراج پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله  از مسجد الحرام تا مسجدالأقصی. الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ. اطراف مسجدالأقصی هم برای خدا مبارک است. اگر اطراف مسجدالأقصی جولان انسانهای حقیری شود که سایر انسانها را حیوان می دانند، و ما بنشینیم و نگاه کنیم، مسلمانیم؟ این دین حنیف است؟

نقشه و طراحی صهیونیست این بود که غزه را با خاک یکسان کند. جوانان حماس با طوفان الأقصی پیش دستی کردند و معادلات را بهم زدند. چون صهیویست می دانست غزه مسلح به موشک شده. شعاری که ما سالهاست می دهیم، جوانان غزه عملی کردند. نابودی اسراییل حرف تازه ای در انقلاب اسلامی نیست؛ شهید نواب صفوی با علمای اسلام نشست و برخاست می کرد، و درباره لزوم مبارزه با اسراییل صحبت می کرد و از آنها دعوت به قیام و مبارزه در این راه می کرد. هفتاد سال است مردم غزه مجاهده و مبارزه می کنند. الان که این مجاهدتها دارد نتیجه می دهد، عده ای بگویند حمایت از مردم غزه به ما ربطی ندارد؟ بعضی سینه زنها مگر نگفتند «این راه راهِ عشق است، ربطی به دین ندارد»؟!

 

نابودی صهیونیست حرف انقلاب اسلامی نیست، حرف 1400سال پیش قرآن است

داستان مسجدالأقصی داستان عظمت های الهی است

لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا. سرزمین مبارک مسجدالأقصی را به رسول اکرم صلی الله علیه و آله در شب معراج نشان دادیم، تا آیات ما را ببیند. چرا مسجدالأقصی را خدا انتخاب کرده برای نشان دادن آیاتش در شب معراج به پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله؟ وَآتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ وَجَعَلْنَاهُ هُدًى لِبَنِي إِسْرَائِيلَ. من تورات را به موسی دادم، و او را هادی امت قرار دادم. أَلَّا تَتَّخِذُوا مِنْ دُونِي وَكِيلًا(اسراء 2). حضرت موسی به قوم بنی اسراییل گفت بجز خدا وکیلی انتخاب نکنید، و به غیر خدا تکیه نکنید. حضرت موسی آمد برای اتصال قوم بنی اسراییل به خدا. داستان مسجدالأقصی داستان عظمت های الهی است. ذُرِّيَّةَ مَنْ حَمَلْنَا مَعَ نُوحٍ إِنَّهُ كَانَ عَبْدًا شَكُورًا(اسراء 3). این قوم بنی اسراییل ذریه و باقی ماندگان نوح پیغمبر هستند که منِ خدا نجاتشان دادم. شما بنی اسراییل که هستید که مقابل منِ خدا قد علم کنید؟ من شما را از دریا و فرعون نجات دادم. حال مقابل من تکبر می کنید؟

وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا(اسراء 4). منِ خدا از قبل می دانستم بنی اسراییل از آیات من تمرّد می کنند و استکبار می ورزند. داستان بنی اسراییل و خودبرتربینی قوم یهود حرف قرآن است، حرف انقلاب اسلامی نیست. جنایت صبرا و شتیلا و قانا و کفرقاسم مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است. صهیونیست حرمت مسجدالأقصی را چهل سال قبل از انقلاب اسلامی شکسته بود. شما کینه از انقلاب اسلامی دارید، به حرمت مسجدالأقصی بی توجهی می کنید؟ اگر خونهای مظلومین غزه شما را بیدار نکند، چه چیزی شما را بیدار خواهد کرد؟ خون مظلوم شما را بیدار نمی کند؟

لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا. می فرماید بنی اسراییل دو بار فساد می کنند و بد تکبّر می ورزند. فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا(اسراء 5). اما منِ خدا اجازه فساد فی الارض بیش از این به آنها نمی دهم. مومنینی را مبعوث می کنم برای نابودی بنی اسراییل. برای نابودی حرمت شکنان خدا و متکبرین در برابر خدا. جماعتی را مبعوث می کنم که بندگان من هستند. کسانیکه از مسجدالأقصی دفاع می کنند و با صهیونیست معاند می جنگند، بندگان خدا هستند. از حسادت بمیرید شمایی که نمی توانید ایمان لشکر مقاومت را ببینید! جریان مقاومت را چه کسی ایجاد کرد؟ انقلاب اسلامی ایران. امام باقر علیه السلام ذیل این آیه فرمود والله اینها ایرانی های آخرالزمان هستند، که قیام می کنند و مقابل این تکبر و برتری جویی یهود معاند در آخرالزمان می ایستند، و با آنها با شدت برخورد می کنند.

 

حرم حضرت معصومه جای هیئت های سکولار نیست

هشتاد سال طول کشید تا مقاومت قدرت پیدا کند جنگ با سنگ را تبدیل به جنگ با موشک کند. هشتاد سال امت اسلامی خون داد و جان داد تا امروز این قدرت را پیدا کند مثل کوه مقایل یهود معاند بایستد. بعد شما انسانهای حقیر و پست می گویید این مسائل جدای از دین و اهلبیت است؟ جهالت انقدر؟! به کوری چشم شما، جوانان مقاومت در این نبردها موفق خواهند شد، و به برکت انقلاب اسلامی ریشه صهیونیست به زودی کنده خواهد شد.

عده ای دوست دارند امام حسینی داشته باشند که هیچ یزیدی مقابلش نباشد. بروند عزاداریشان را بکنند، اما نه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها. نه در قلب کانون مبارزه با یزیدِ زمان. حرم مطهر حرمت دارد. کسانیکه یُؤمنُ بِبَعضٍ وَ یَکفُرُ بِبَعض، به برخی آیات و دستورات دین ایمان ندارند و به برخی آیات ایمان ندارند، این افراد همیشه بوده و هستند. جهنم هم بالاخره باید سیر شود! بروید ببینید کسانیکه به برخی آیات الهی ایمان دارند و به برخی دیگر نه، چه زندگی و عاقبتی دارند. اگر هشتاد سال پیش کسی می گفت اسراییل به ما ارتباطی ندارد، شاید جا داشت. اما بعد از هشتاد سال تبیین مسئله فلسطین توسط امثال نواب صفوی ها و روح الله ها، دیگر جایی برای نفهمیدن نیست.

امروز ایام فاطمیه است. حضرت زهرا سلام الله علیها خون دل از همین جماعت می خورد: مَعاشِرَ النّاسَ الْمُسْرِعَةَ إلی قِیلِ الْباطِلِ الْمُغْضِیةِ عَلَی الْفِعْلِ الْقَبیحِ الْخاسِرِ «أفَلا یتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أمْ عَلی قُلُوبٍ أَقْفالُها». ای کسانیکه دنبال حرفی غلط می روید، و از فعل قبیح خاسر چشم پوشی می کنید. شما چه سینه ای در مسجد اعظم زدید؟ چشمتان را نسبت به جنایات غزه بستید؟ این چه روضه و سینه زدنی است؟! الان فعل قبیح خاسر تبدیل شده به نهایت جنایات صهیونیست. صُمُّ بُكمٌ عُمي؛ کور و کر و نفهمید. آهِ مظلومان غزه در قلب شما اثر نمی کند؟ آدم هم نیستید؟! مردم اروپا و آمریکا هم فریادشان بلند شده. مقابل کاخ سفید مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل می گویند. هیچ ارتباط دینی هم با مردم فلسطین ندارند. کلید مسجد اعظم را چه کسی به شما داده؟!

 

از کدام علی دم می زنید؟!

علی بن ابیطالب علیه السلام فرمود اگر مردی از خبر درآوردن خلخال از پای دختری یهودی در بلاد اسلامی دِق کند، حق دارد. شما از کدام علی دم می زنید؟ از علی علیه السلام دم می زنید و می گویید فلسطین ربطی به دین ندارد؟ دروغ می گویید. شما علی و دین علی علیه السلام را نمی فهمید.

می خواهید بدانید چه کسانی آن روز آتش درب خانه علی علیه السلام بردند، ببینید و آنها را بشناسید. آنها کسانی بودند که چشمشان را به روی جنایات اهل نفاق بستند. امروز کسانیکه چشمشان را روی جنایات صهیونیست می بندند، با همان کسانی محشور خواهند شد که دیدند خانه علی علیه السلام آتش گرفته و نشستند و نگاه کردند.

فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ. این لشکر مقاومت دیوار به دیوار و خانه به خانه دشمنان اهلبیت را پیدا می کند و به درک واصل می کند. از اهلبیت دم می زنید و می گویید دشمن اهلبیت یعنی صهیونیست به ما ربطی ندارد؟ رهبر معظم انقلاب گفتند طبق اطاعاتی که داریم، جنایت های اخیر مسجد الأقصی و نسل کشی در غزه را آمریکا طراحی کرده. نه تنها صهیونیست را تجهیز کرده و حمایت می کند، بلکه خودش این جنایات را طراحی کرده است.

 

امروز پرچم اهلبیت به دست لشکر مقاومت است

تازیانه مغیره امروز به دست صهیونیست هاست

جریان مقاومت امروز دفاع از دین و دفاع از اهلبیت عصمت و طهارت است. کور بودید و ندیدید همین آمریکا و صهیونیست 160 کشور را بسیج کردند برای تشکیل داعش و نابودی حرمهای اهلبیت؟ امروز دشمن اهلبیت حرمت مسجدالأقصی را می شکند. این حرف باقرالعلوم علیه السلام است. اگر صهیونیست را اینجا زمین گیر نکردیم، قدرت پیدا کنند جنایاتی بدتر از داعش بر سر شما و مسلمین خواهند آورد. اینها مثل گرگ زخم خورده اند. کی مقامات اسراییل رسما می گفتند همه اینها را می کُشیم، مساجدشان را ویران می کنیم، کوچک و بزرگشان را نابود می کنیم؟ خودشان هم فهمیده اند نفس های آخر را می کشند. داستان فلسطین از داستان اهلبیت و دین جداست؟ امروز پرچم اهلبیت به دست لشکر مقاومت است. ایستگاه صلواتی بزنیم، بدون پرچم فلسطین؟ این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم در برابر این همه ظلمی که به مظلومین غزه می شود.

ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا(اسراء 6و7). اگر به لشکر مجاهدین آخرالزمان پیوستید، برای خودتان خیر انجام داده اید، و اگر از این لشکر جدا شدید، دودش به چشم خودتان می رود. فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ. اگر به این لشکر نپیوستید و برای نابودی صهیونیست گامی برنداشتید، چهره هایتان در قیامت سیاه خواهد بود.

فاطمیه امروز فقط یک مناسبت نیست. فاطمیه امروز تقابل دوباره دو جبهه حق و باطل است. تازیانه مغیره امروز به دست صهیونیست هاست. انتخاب کنیم، می خواهیم لشکر فاطمه سلام الله علیها باشیم یا لشکر اشقیاء. تماشاچی نداریم. کسانیکه در مدینه تماشا می کردند، ما امروز چه قضاوتی درباره آنها داریم؟ خطاب فاطمه زهرا سلام الله علیها به عده ای منافق نبود؛ خطابش به مردم بود: معاشر الناس. مسئله حضرت زهرا سلام الله علیها همه مهاجر و انصاری بود که سکوت کردند و فقط تماشا کردند.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است