دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ساعت ۰۴:۲۸

باید قدرت دشمن را با شبکه سازی قوی از بین ببریم

سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع-23اردیبهشت1401: انگلیس با شبکه سازی به ما ضربه زد. حرم چهار امام ما را تخریب کرد. باید این قدرت دشمن را با شبکه سازی قوی از بین ببریم، و ریشه وهابیت یعنی شبکه فراماسونری و خاخام های یهودی را از بین ببریم. نقشه راه را هم امام هادی به ما داده: مُبْغِضٌ لاَعْدَائِکُمْ وَ مُعَاد لَهُمْ سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ. با دشمن باید در عمل دشمنی کرد.

مراسم سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع در هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) جمعه 23 اردیبهشت 1401 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مقتل الشهدای فاطمیه(سلام الله علیها) قم برگزار شد.

تقوا لازمه قدرت و مدیریت

کسیکه تقوا را رعایت کرد، خدا هم او را کمک می کند، و او فردی قوی می شود. این استراتژی مدیریت است. مدیریت قدرت می خواهد. اگر به دانشجویان ما بگویید اصل اول مدیریت تقواست، به شما می خندند! قوت مدیر از کجاست جز از خدا؟ شما در بستر حکمرانی خدا دارید مدیریت می کنید؛ چه کسی جز خدا باید شما را کمک کند؟ شما بدون یاری خداوند هیچ جایی موفق نخواهید بود؛ پس سر خود عمل نکنیم.

تقوا به ما قدرت می دهد؛ در همه زمینه ها. تقوا یعنی آنچه خدا از ما خواسته را در حوزه وظایفمان انجام دهیم. اهواز در بی آبی بیچاره شده، در بحث فاضلاب اوضاع اهواز خراب است، مسئول شهر بجای کار کردن ذکر و تسبیح می گوید! در حوزه مدیریت نظر کارشناسی را به کار نبرده. این یعنی بی تقوایی در مدیریت. رسول خدا صلی الله علیه و آله در نامه ای به عمر بن حزم انصاری که به والی یمن منصوب شده بود می فرماید در تمام امور مدیریتی خدا را لحاظ کن. هر کاری کردی برای خدا بکن. این در همه حوزه های مدیریتی جاری است.

ما ضعیف بودیم که قبور ائمه بقیع تخریب شد. انگلستان فردی یهودی الاصل را پیدا می کند، او را به ظاهر مسلمان می کند، و وارد جامعه مسلمین می کند، و او را به این موقعیت برساند. چون این شخص یهودی الاصل هم بوده، همراهی یهود را هم با خود دارد.

برخی فکر می کنند عده ای وهابی دشمن اهلبیت قبور ائمه بقیع را خراب کردند. فقط این نبود. فقط بقیع نبود که تخریب شد. قبور بسیاری از صحابه پیغمبر صلی الله علیه و آله هم تخریب شد. به خانه حضرت خدیجه سلام الله علیها هم بی حرمتی شد. چقدر از شیعیان را در عراق به قتل رساندند. چه کسی به اینها قدرت و حکومت داد؟ انگلستان می داند اگر بخواهد به اسلام ضربه بزند، باید به او قدرت سیاسی بدهد. شخصیت محمد بن عبدالوهاب را مطالعه کنید. انگلستان از این فرد یک قدرت سیاسی ساخت. دشمنان خدا با قدرت سیاسی و حکومت به اسلام ضربه زدند. از اینطرف برخی علمای ما می گویند اسلام کاری به سیاست و حاکمیت ندارد! شما از سیاست بدتان می آید؟ قبول؛ بیایید و قدرتمند شوید، و دشمنان اهلبیت را نابود کنید، بعد سیاست و حکومت را به دیگران واگذار کنید. که البته شما از سیاست بدتان نمی آید!

 

اهمیت قدرت سیاسی و حاکمیت

ریشه فتنه تخریب قبور ائمه بقیع در این است که دشمن اهلبیت قدرت سیاسی پیدا کرد. اروپا برای نابودکردن قدرت مسلمین در دل جهان اسلام یعنی مکه قدرت سیاسی مخالف اهلبیت ایجاد کرد. محمد بن عبدالوهاب را از عراق می آورد به مکه، و آنجا به او قدرت و حکومت می دهد. از طرفی او را با یهودی های شیراز و اصفهان هم پیمان می کند. به او قدرت و ثروت و حکومت می دهد، و او را در دل جامعه مسلمین یعنی مکه به قدرت می رساند. انگلستان برای نابودی اسلام حزب و گروه و جناح درست نکرد؛ حکومت درست کرد.

مردم ما باید باور کنند که حکومتشان باید حکومت قدرتمندی در دنیا شود، تا آسیب نبینند. برخی به بهانه نقد عملکرد برخی مسولین، صدر تا ذیل حکومت اسلامی را زیر سوال می برند. این بلاهت است! نباید حکومت را تضعیف کنید. اگر همین حکومت نبود، حکومتی بدتر از وهابیت یعنی همین داعش بر شما حکومت می کرد. قدرت این نظام بود که این اجازه را به آنها نداد.

رهبرانقلاب می گویند همه باید به این دولت کمک کنند. رویه کلی دولت صحیح است، علیرغم همه مشکلات و ضعفهایی که وجود دارد. جریان اصلاحات به تمام معنا دارد جنایت می کند. می گردند یک نقطه ضعف در گوشه ای پیدا کنند، و آنرا بزرگ کنند و تعمیم دهند به نظام و رهبری. ریشه را می زند. می گوید رهبر مملکت کشور را یکدست انقلابی کرده، و این نقطه ضعف نتیجه این مدیریت است. بعد نتیجه می گیرد که از روز اول اشتباه کردیم حکومت را دست ولایت فقیه دادیم. این حرف حرفِ امثال تاجزاده نیست. اینها فکرشان به این حرفها نمی رسد. این حرفها و جریان مجازی حامی آنها کار جریان فراماسونری است. همان جریانی که حکومت وهابیت را در دل جامعه مسلمین ایجاد کرد.

حاکمیت باید تقویت شود. یکی از راههای تقویت حکومت اسلامی وحدت کلمه است. این را امام به ما یاد داد. جوانهای ما با کلام و آرمان حضرت امام خیلی باید انس بگیرند. امام دین را فهمیده بود. مثل رهبرانقلاب که شاگرد حضرت امام است و حق این شاگردی را به احسن وجه ادا کرده.

 

دشمن سازمان قوی دارد، اما ریشه محکم ندارد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ الَّذِينَ كَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ(محمد 1). کسیکه راه خدا را سد کند اعمالش نابود می شود. جریان فراماسونری که امروز دنیا را روی انگشتش مدیریت می کند، پایدار نیست. این را باور کنیم. همینقدر که باور کنیم بس است. باطل خودش خودش را نابود می کند. این را بفهمیم. پس چرا امروز اینها قدرت دارند در عالم؟ این همان حکمرانی و قدرتی است که پایه اش سست است. اینها شجره طیبه نیستند، شجره خبیثه هستند. ریشه هایشان محکم نیست. سازمانشان قوی است، اما ریشه هایشان در زمین محکم نیست. وَمَثَلُ كَلِمَةٍ خَبِيثَةٍ كَشَجَرَةٍ خَبِيثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ(ابراهیم 26). لذا اسراییل امروز به مشکل خورده. آمریکا و اروپا امروز به بن بست رسیده اند. قرآن می فرماید شجره خبیثه قرار و ثبات ندارد. شما وقتی با چنین دشمنی می جنگید، کارتان آسان است. کار دشمن اما سخت است. شما ریشه دارید. مشکل این است که همه مسلمین عزم مبارزه ندارند.

رهبرانقلاب در انتخابات گذشته مجلس خبرگان گفتند انگلستان گفته به این سه نفر رأی ندهید؛ شما حرف انگلستان را گوش نکنید. همه مردم که رأی نمی دهند؛ آنهایی هم که رأی دادند به این دو نفر از این سه نفر رأی ندادند! مردم تشخیص نمی دهند. نمی دانند مشکل ما با انگلستان چیست. نمی دانند چرا نباید حرف انگلستان را گوش کنند. حزب اللهی های ما در تهران بین مردم کار نمی کنند، مردم متوجه نیستند. انگلستان خیر ما را نمی خواهد. انگلستان همان کسی است که وهابیت را برای نابودی ما ایجاد کرد. به دشمنتان بدبین باشید.

رهبرانقلاب به ما انقلابی ها دستور شبکه سازی می دهند، انجام نمی شود. هیئت ها هم همینطور. شبکه یعنی هر کسی در هر بخشی مشغول به کار و فعالیت برای انقلاب است، روی یک طرح و نقشه واحد فعالیت کند، و کار را بصورت جمعی و هماهنگ پیش ببرند. همین کاری که فراماسونری انجام می دهد. دشمن ما با یک شبکه سازی، به شخصی مثل محمد بن عبدالوهاب قدرت می دهد، و بوسیله او این همه ضربه به اسلام و مسلمین می زند.

 

وحدت حول محور ولایت به ما قدرت می دهد

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا(آل عمران 103). این وحدت حول محور ولایت و امامت به ما قدرت می دهد. سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال یکبار مسئولین 300-200 نفر از 2500 هیئت ثبت شده در قم را جمع می کند، قبل از محرم به آنها توصیه می کند بهداشت را در دسته ها رعایت کنید، نوبت را هم رعایت کنید! رئیس سازمان تبلیغات به دیدار رهبرانقلاب می رود و می گوید شما چرا جهاد تبیین را خطاب به مداح ها گفتید؟ رهبرانقلاب هم پاسخ می دهند اگر من به سازمانها و ارگانها بخواهم اکتفا کنم، کار پیش نمی رود. مداح ها با مردم مرتبطند و می توانند از شبکه شان که مستمعینشان هستند استفاده کنند برای جهاد تبیین.

محمد بن عبدالوهاب براحتی بتواند حرم ائمه بقیع را مقابل چشم مسلمانان تخریب کند، و یکصد سال هم حرمها بازسازی نشود. این کار از عهده وهابیت بر نمی آید. وهابیت وسیله جریان فراماسونری و یهود است. راه مقابله با این جنایات شبکه سازی و قدرتمند کردن حاکمیت اسلامی است. ما نتوانستیم رهبرانقلاب را در این زمینه راضی کنیم. هنوز وقتی شعر می سازیم، به امام زمان ارواحنا فداه می گوییم سلام فرمانده، بعد می گوییم سیدعلی دهه نودی هایش را فراخوانده. شعر و کار خوبی است، اما سطح کارهای ما خیلی باید بالا بیاید. بچه ها باید بدانند همین سلام فرمانده که خطاب به امام زمان ارواحنا فداه می گویند، همین سلام را خطاب به رهبرانقلاب هم باید بگویند. نوجوانان ما باید از عمق وجودشان به رهبرانقلاب هم بگویند سلام فرمانده.

أُشْهِدُ اللَّهَ وَ أُشْهِدُكُمْ أَنِّي مُؤْمِنٌ بِكُمْ وَ بِمَا آمَنْتُمْ بِهِ، كَافِرٌ بِعَدُوِّكُمْ وَ بِمَا كَفَرْتُمْ بِهِ. من به شما ایمان دارم، و به دشمن شما و به آنچه آنها ایمان دارند کافرم. مُبْغِضٌ لاَعْدَائِكُمْ، وَ مُعَاد لَهُمْ. با دشمنان شما دشمنی و عداوت دارم. دشمنی ما با وهابیت کجاست؟ فقط با لعن گفتن کار تمام است؟ با دشمن باید در عمل دشمنی کرد. اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ. باید با دشمن بجنگیم. فقط لعن فرستادن نیست. دشمن اصلی را ببینیم و با او بجنگیم؛ نه صرفا مهره های میدانی آنها را. مثل شهید لطفی نیاسر. با دشمن اهلبیت دشمنی کرد. دشمن اصلی یعنی اسراییل را شناخت، و برای نابودی این دشمن نقشه کشید و طرح ریخت و آن را هم عملیاتی کرد. امروز امنیت اسراییل از بین رفته. این یعنی دشمنی کردن.

دشمن با شبکه سازی قوی ذیل تبعیت از باطل به ما مسلمین ضربه زد. حرم چهار امام ما را تخریب کرد. ما باید این قدرت دشمن را با شبکه سازی قوی از بین ببریم. باید با شبکه سازی قوی ریشه وهابیت را از بین ببریم؛ یعنی فراماسونری و خاخام های یهودی. نقشه راه را هم امام هادی علیه السلام به ما داده: مُبْغِضٌ لاَعْدَائِكُمْ، وَ مُعَاد لَهُمْ سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است