دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ساعت ۰۴:۰۲

تشدید تحریمها، پیشنهاد سران فتنه سبز به آمریکایی ها! ما هنوز هم درگیر فتنه 88 هستیم

بزرگداشت دهه بصیرت - 10 دی 1400: یک مقام آمریکایی گفت «ما دو سال بود تحریمهای اقتصادی را ناکارآمد می دیدیم و امیدی به نتیجه بخشی تحریم نداشتیم. سران فتنه سبز به ما پیشنهاد تشدید تحریمها علیه ایران را دادند و ما را امیدوار کردند به نتیجه بخشی تحریم ها»! فتنه 88 هنوز ادامه دارد. این فتنه گران هنوز هم در کشور فعالند.

مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و حماسه 9دی در هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) قم جمعه 10 دیماه 1400 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در جوار بارگاه امامزاده موسی مبرقع(علیه السلام) برگزار شد.

انتقام سران فتنه سبز از مردم ایران!

دهه بصیرت جزو ایام الله بحساب می آید. طبق روایت شریف امیرالمومنین علیه السلام که راجع به ایام الله توضیحی مبسوط دارند، و قبلا بحثش را مرور کرده ایم. پدیدآورنده چنین موقعیتی وقتی خدای متعال میشود، این جزو ایام الله است و یادآوری و تذکر آن برای همه در همه اعصار و اوقات لازم است، که بفرموده امیرالمومنین علیه السلام بواسطه این تذکر و یادآوری چشم ها روشن میشود، هم دلها بیدار میشود، و ذهن ها و فکرها آگاهی پیدا میکند. این سه ویژگی جزو ویژگیهای ایام الله است. تذکر و یادآوری ایام الله فکر و ذهن را بارور میکند؛ به انسان علم و آگاهی میدهد؛ دلها را بیدار میکند و از غفلت خارج میکند؛ و هم چشمها را روشن میکند. باعث میشوند انسان راه را پیدا کند. هم درست درک کند، هم درست دریابد، و هم درست ببیند. هرکدام از اینها نباشد، انسان در دریافتهایش دچار اشتباه میشود. اگر فکر درست کار نکند، یعنی اندیشه درست نباشد، و هم دل باور نداشته باشد، و هم چشم درست نبیند، یعنی آگاهی و اطلاعات لازم و کافی نباشد، انسان در جهل به سر خواهد برد.

حساب کسانی که نمیخواهند بفهمند، جداست. برخی همیشه و در همه حالی در مقابل پذیرش حق استقامت میکنند. لازم نیست ما همیشه حق را به همه معرفی کنیم. تا کی باید در راه معرفی و اثبات حق، از مطالبه حق غفلت کنیم؟ کی میخواهیم حق ائمه مان را از دشمنانشان بگیریم؟ تذکر به ایام الله برای روشنی دل و فکر و چشمهاست. وقتی این روشنی و بیداری ایجاد شد، باید از این مرحله بگذریم، و به فکر مطالبه حق باشیم. در روایات هست فتنه های آخرالزمان منافقین را رسوا میکند. وقتی پرده نفاق از میان رفت، منافقین رسوا میشوند. لازم نیست ما دوباره برگردیم به این که چه کسی حق است و چه کسی باطل.

درسی که امروز باید از ایام الله دهه بصیرت بگیریم، از درسی که باید ده سال پیش میگرفتیم متفاوت است. یوم الله 9 دی کار خدا بود، نه کار احزاب و رجال سیاسی. رجال سیاسی خودشان در شک و تردید بودند. حق و باطل مخلوط شده بود. فضا غبارآلود بود. شک در جامعه زیاد شده بود. همین شک هم باعث شد خیلیها سکوت کنند و کنار بایستند و تماشاگر باشند. هشت ماه کشور در اوج بحران قرار داشت. استکبار و جبهه کفر با این فتنه جان تازه ای گرفت. بعد هم بازیگران این فتنه که توسط سران استکبار هدایت میشدند، خباثتشان را به اوج رساندند. سال 94 سران اصلاحات نامه نوشتند به مقامات آمریکایی که شما سخت ترین تحریمها را علیه ایران اعمال کنید. خباثت تا کجا؟! ابتدا فتنه کنند، بعد که با بصیرت مردم شکست خورند، از مردم انتقام بگیرند، و آدرس تحریم ها را به دشمنان بدهند. هنوز هم ما آثار این فتنه 88 را داریم می بینیم.

 

تشدید تحریمها، پیشنهاد سران سبز به آمریکایی ها! ما هنوز هم درگیر فتنه سران فتنه سبز هستیم

یک مقام آمریکایی گفت ما دو سال بود تحریمهای اقتصادی را ناکارآمد می دیدیم و امیدی به نتیجه بخشی تحریم نداشتیم. سران فتنه سبز ما را امیدوار کردند به نتیجه بخشی تحریم ها! ما هنوز هم درگیر فتنه انگیزی جریان خبیث اصلاحات هستیم. برخی از سران اصلاحات به نامه اکتفا نکردند و به نیویورک رفتند و از بین مقامات آمریکایی برای تقویت فرایند تحریم علیه ایران کسانی را پیدا کردند، و آنها را با این نظر خود همراه کردند! فتنه 88 هنوز ادامه دارد. این فتنه گران هنوز هم در کشور آزادانه فعالند.

دستور قرآن منزوی کردن فتنه انگیزان و منافقین است. فتنه اینها از کفر بدتر است. وَعَلَى الثَّلَاثَةِ الَّذِينَ خُلِّفُوا حَتَّى إِذَا ضَاقَتْ عَلَيْهِمُ الْأَرْضُ بِمَا رَحُبَتْ وَضَاقَتْ عَلَيْهِمْ أَنْفُسُهُمْ وَظَنُّوا أَنْ لَا مَلْجَأَ مِنَ اللَّهِ إِلَّا إِلَيْهِ ثُمَّ تَابَ عَلَيْهِمْ لِيَتُوبُوا إِنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ(توبه 118) زمین برای برخی منافقین تنگ شد، و برخی منافقین توبه کردند. اما سران فتنه 88 هنوز هم توبه نکرده اند. هر از چندگاهی عالمی از گوشه ای از قم میگوید چرا به منافقین سخت میگیرید؟ میگویند «پیغمبر صلی الله علیه و آله کی با منافقین اینگونه برخورد میکرد»؟ مگر اصلا رسول الله صلی الله علیه و آله با منافقین برخورد کرد؟ فرمود خدا فرموده یا علی برخورد با منافقین کار توست. مأموریت پیغمبر صلی الله علیه و آله برخورد با منافقین نبود. يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الكُفّارَ وَالمُنافِقينَ. فرمود یا علی جنگ با کفار کار من بود، جنگ با منافقین کار توست. وَاغلُظ عَلَيهِم(توبه 73). و بر آنان باید سخت بگیری.

مسئول ستاد موسوی گفت در جریان فتنه 88 ما از موضوع انتخابات گذشتیم؛ دستور کار ما به چالش کشیدن اصل نظام شد. خاتمی اخیرا گفته باید سراغ جوانها برویم و آنها را جذب کنیم، و به آنها بگوییم یک نظام خوب و حکومت درست حکومتی است که فرد محور نباشد. قدرت دست جریان و گروه و حزب باشد. فرد حکومت نکند. بازیگران فتنه هنوز هم فعالند. ما برای 9دی یادواره نمیگیریم. مشکل حضرت زهرا سلام الله علیها چه بود؟ دفاع از حق یک فرد یعنی علی علیه السلام برای حکومت. منافقین صدر اسلام ضربه ای زدند که آتشش هنوز دامن تمام بشریت را گرفته. اما منافقین صدر اسلام هم حرف منافقین امروز را نمیزند! آنها میگفتند فرد حکومت کند، اما بر سر فرد اختلاف داشتند و فتنه کردند. منافقین امروز میگویند مدل حکومت فردی از اصل و ریشه غلط است. با این تفکر، انتظار فرج معنا نخواهد داشت. منتظر چه کسی میخواهیم باشیم؟ اینها میگویند فرد نباید حکومت کند.

 

مشکل منافقین همراهی نکردن امام است

چرا برخی اهل علم و متدینین دنباله رو این افراد هستند؟ بفرموده قرآن صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ(بقره 18). امیرالمومنین علیه السلام در اولین دیدارشان با مردم در مسجد این آیه را تلاوت کردند: الَّذِينَ كَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ(محمد 1). ابن عباس گفت یا علی چرا این آیه را خواندی؟ اعتراض کرد. حضرت فرمود قَرَأتُ شَيئا مِنَ القُرآنِ. من یک آیه از قرآن را خواندم. ابن عباس گفت شما این آیه را بی دلیل نخواندید! یک حرفی میخواستی بزنی با این آیه قرآن. حضرت فرمود مگر قرآن نفرموده هرچه پیغمبر صلی الله علیه و آله گفت را اطاعت کنید؟ مگر پیغمبر صلی الله علیه و آله جز من کسی را وصی خود قرار داد؟ چرا با من بیعت نکردی ابن عباس؟ ما امروز ابن عباس زیاد داریم. بهتر از من و شما انقلاب و ولایت را میشناسند. بهتر از ما هم میتوانند از انقلاب و ولایت دفاع کنند. ابن عباس گفت من دیدم مردم با کسی دیگر بیعت کردند، من هم بیعت کردم. حضرت فرمود مثل شما مثل این آیه قرآن است: مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِي ظُلُمَاتٍ لَا يُبْصِرُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ(بقره17و18).

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَكُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ(توبه 119). مسئله خدا با منافقین، ترک همراهی امام است. مسئله سران فتنه چه بود؟ سران کفر هدفشان از طراحی فتنه مشخص است. تکلیف آنها معلوم است. به این امر هم اذعان داشته اند؛ ایجاد دودستگی بین مردم. سران اصلاحات گفتند علاوه بر دوقطبی کردن مردم و جامعه، سران و مسئولین کشوری هم باید دچار دودستگی شوند. خلیفه اول هم همین راه را رفت. اوس و خزرج را جمع کرد، گفت از شما خونها ریخته شده. دعوای این دو دسته بواسطه هدایت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله تمام شده بود. خلیفه اول اولین کاری که کرد آتش اختلاف بین این دو قبیله را دوباره برافروخت. چون وقتی اختلاف بین مردم ایجاد شد، مردم از اصل موضوع غافل میشوند و درگیر اختلافات و مشکلات میشوند.

آمریکاییها گفتند جامعه را دو دسته کنیم، سران اصلاحات گفتند حاکمیت را هم دو دسته کنیم! در بدنه حاکیمت کاری کنیم که عده ای به ولایت باور داشته باشند، و عده ای باور و اعتقاد نداشته باشند. الان کسانیکه میدان دار فتنه 88 بودند مثل خاتمی، همان هدف فتنه 88 را دنبال میکنند. هدف فتنه 88 نفی ولایت بود. مسئله اش انتخابات نبود، ولایت و حاکمیت بود. در 9 دی اهل نفاق و کفر سیلی محکمی خوردند، اما از بین نرفتند. هنوز هم مشغول فتنه انگیزی هستند. در پست ها و موقعیت های مختلفی هم نفوذ دارند. مسئله منافقین این است که میخواهند کاری کنند تا مردم ولایت را رها کنند.

 

برای دفع فتنه باید ولایت را تقویت کنیم

جریانهای سیاسی انقلابی در جریان روشنگری، پایگاه ولایت را بین مردم آنچنان که باید تثبیت نمیکنند. کسی از شبهات فراوان در مورد نقش رهبری در جریان فتنه و حاکمیت دفاع نمیکند و روشنگری نمیکند. امیرالمومنین علیه السلام فرمود إِنَّ فِي سُلْطَانِ اللَّهِ عِصْمَةً لِأَمْرِكُمْ. برای دفع فتنه باید سراغ تقویت ولایت برویم. تا قیامت هم از بدیها و فتنه های اهل نفاق و کفر بگوییم، مشکل حل نمیشود. اصل هدف اهل نفاق و کفر تضعیف جایگاه ولایت است. مسئله جنگ جمل مسئله یک زن با شخص امیرالمومنین علیه السلام نبود! هنوز بعد از 1400 سال برخی این را نفهمیده اند.

خداوند در برخورد با منافقین این روش را در پیش میگیرد؛ از اصل ولایت دفاع میکند. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَكُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ. اعتقاد تنها به ولایت کافی نیست. باید همراه امام باشیم. مشکل اعتقاد به علی علیه السلام و دوست داشتن علی علیه السلام نیست؛ همه علی علیه السلام را قبول داشتند. مشکل همراهی با علی علیه السلام است. در اینجاست که هیچکس همراه علیه السلام علی نیست جز فاطمه سلام الله علیها. امروز ما بین مردم روشنگری میکنیم؟ از ولایت دفاع میکنیم؟ از جایگاه ولایت در برابر سیل شبهات دفاع میکنیم؟

آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَكُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ» برای زمان غیبت نیست؟ زمان غیبت پا به پای کدام امام باید پیش برویم؟ اگر این امام ولی فقیه نیست، کیست؟ امام صادق علیه السلام فرمود خداوند فرموده با صادقین یعنی ما ائمه همراه باشید، بخاطر سه ویژگی: اول بخاطر اینکه ما ائمه همیشه در میدان مبارزه با دشمنان هستیم. دوم چون ما ائمه پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله را یاری میکنیم. یاری کردن پیغمبر صلی الله علیه و آله یعنی هدایت امت و دلسوزی برای مردم. یعنی زمینه سازی حکومت امام عدل بر مردم. سوم بخاطر این است که ما ائمه به دین عزت میبخشیم. امروز بگردیم ببینیم چه کسی مثل ائمه با دشمنان دین میجنگد، برای هدایت مردم دلسوزی میکند، به دین و اهل دین عزت میدهد. این شخص را پیدا کنیم، و در همه حالات و میدانها دنباله رو او باشیم.

 

شرط عمل صالح تحت فرمان امام بودن است

مَا كَانَ لِأَهْلِ الْمَدِينَةِ وَمَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ أَنْ يَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ. میفرماید هیچکس حق ندارد از فرمان رسول خدا صلی الله علیه و آله سرپیچی کند وَلَا يَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ. هیچکس حق ندارد خودش را بر رسول خدا صلی الله علیه و آله ترجیح بدهد. نباید جان خود را بر جان رسول الله صلی الله علیه و آله ترجیح دهد. ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ لَا يُصِيبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ(توبه 120). گرسنگی و زجر و درد و سختی اگر پای رکاب امامت بکشی، خدای متعال میفرماید من عمل صالح و اجر برایتان مینویسم. عمل صالح یعنی تحت فرمان اماممان باشیم و عمل کنیم. رهبرانقلاب امروز دستور به تواصی به حق میدهند. دنبال آسایش و راحتی خودمان نباشیم. از حق دفاع نمیکنیم، برای اینکه نزد اطرافیانمان بد نشویم؟!

خاتمی در جمع تشکل زنان گفت باید به قرآن انتقاد کرد، چون قرآن بحثهای قبیله ای کرده. راست میگوید؛ چون اگر بنا باشد قرآن باشد، شما دیگر نمیتوانید عرض اندام کنید! چون جامعه اگر سراغ قرآن بروند، اولین آدرسی که قرآن به آنها میدهد، آدرس امام جامعه است.

در فتنه 88 مردم دو دسته شده بودند. چه کسی و چه چیزی مردم را به اتحاد رساند؟ چه کسی روز 9دی 40 میلیون مردم را به خیابان ها ریخت؟ روز فتنه عاشورای 88 هیئت های کوچک اطراف خیابان انقلاب بودند که به میدان آمدند، و 20 هزار فتنه گر با حضور مردم میدان را خالی کردند و متواری شدند. بی جهت نبود جفری هالورسون گفت روایت کربلا را عوض کنید. در ذهن مردم امام حسینی معرفی کنید که با یزید زمان مسالمت آمیز زندگی کند. ما امروز سخنران و مداح و هیئتی هایی داریم که همین تفکر را بین مردم گسترش میدهند. خیلی ها امروز حاضر نیستند علیرغم قدرت داشتن دین و اهل دین، از دین و ولایت و انقلاب دفاع کنند. شما اگر کربلا بودید، حسین علیه السلام را در آن شرایط سخت دفاع میکردید؟ امروز که حق قدرت دارد از دین و انقلاب و ولایت دفاع نمیکنید، اگر آن روز هم بودید از حسینِ مظلوم به طریق اولی دفاع نمیکردید.

 

مدیریت بی نظیر رهبرانقلاب در فتنه 88

در فتنه 88 روز عاشورا که آن جسارت را کردند، مردم بواسطه عاشورا و امام حسین علیه السلام بیدار شدند، و در روز 9دی آن حماسه را آفریدند. قبل از این وقایع رهبرانقلاب با سعه صدر و مدیریت بی نظیر خود، ذره ذره از یک میلیون جمعیتی که موسوی جمع کرده بود، کم کرد تا رسیدند به دویست هزار نفر فتنه گر روز عاشورا که این جسارت را انجام دادند. این مدیریت و هدایت رهبرانقلاب را خیلی ها نمی بینند و به آن توجه نمیکنند.

در جنگ جمل خیلی از یاران امیرالمومنین علیه السلام به حضرت فشار می آورند، که یا علی فتنه گران را بکش و قائله را ختم کن. حضرت با پیغام و نامه های مداوم، در پی هدایت فتنه انگیران جمل بودند. إِنَّ فِي سُلْطَانِ اللَّهِ عِصْمَةً لِأَمْرِكُمْ فَاعْطُوهُ طَاعَتَكُمْ غَيْرَ مُلَوَّمَةٍ وَ لَا مُسْتَكْرَهٍ بِهَا وَ اللَّهِ لَتَفْعَلُنَّ أَوْ لَيَنْقُلَنَّ اللَّهُ عَنْكُمْ سُلْطَانَ الْإِسْلَامِ ثُمَّ لَا يَنْقُلُهُ إِلَيْكُمْ أَبَداً حَتَّى يَأْرِزَ الْأَمْرُ إِلَى غَيْرِكُمْ. فرمود سلطان الله است که نظام شما را حفظ میکند. همان حرف حضرت امام که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. اگر در هر زمان امام جامعه را یاری کردیم حفظ میشویم، و الا حفظ نمیشویم. إِنَّ هَؤُلَاءِ قَدْ تَمَالَئُوا عَلَى سَخْطَةِ إِمَارَتِي وَ سَأَصْبِرُ مَا لَمْ أَخَفْ عَلَى جَمَاعَتِكُمْ فَإِنَّهُمْ إِنْ تَمَّمُوا عَلَى فَيَالَةِ هَذَا الرَّأْيِ انْقَطَعَ نِظَامُ الْمُسْلِمِينَ وَ إِنَّمَا طَلَبُوا هَذِهِ الدُّنْيَا حَسَداً لِمَنْ أَفَاءَهَا اللَّهُ عَلَيْهِ فَأَرَادُوا رَدَّ الْأُمُورِ عَلَى أَدْبَارِهَا وَ لَكُمْ عَلَيْنَا الْعَمَلُ بِكِتَابِ اللَّهِ تَعَالَى وَ سِيرَةِ رَسُولِ اللَّهِ (صلى‏ الله ‏عليه‏ و آله) وَ الْقِيَامُ بِحَقِّهِ وَ النَّعْشُ لِسُنَّتِهِ.

فَوَاللَّهِ مَا دَفَعْتُ الْحَرْبَ يَوْماً إِلَّا وَ أَنَا أَطْمَعُ أَنْ تَلْحَقَ بِي طَائِفَةٌ فَتَهْتَدِيَ بِي وَ تَعْشُوَ إِلَى ضَوْئِي وَ ذَلِكَ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ أَنْ أَقْتُلَهَا عَلَى ضَلَالِهَا وَ إِنْ كَانَتْ تَبُوءُ بِآثَامِهَا. میفرماید شما به من میگویید چرا ریشه این منافقین را خشک نمی کنید و آنها را نمی کشید؟ من بیشتر از شما طالب جنگ با این منافقین هستم، اما صبر میکنم تا دسته دسته این منافقین را از راه باطل برگردانم. این مدل مدیریت علی بن ابیطالب علیه السلام است. بنا نیست اهل نفاق را از روز اول از دم تیغ بگذرانیم. إِنِّي لَسْتُ أَجْهَلُ مَا تَعْلَمُونَ،. من نسبت به آنچه شما راجع به این اهل فتنه میگویید خبر دارم. وَ لَكِنْ كَيْفَ لِي بِقُوَّةٍ وَ الْقَوْمُ الْمُجْلِبُونَ عَلَى حَدِّ شَوْكَتِهِمْ يَمْلِكُونَنَا وَ لَا نَمْلِكُهُمْ، وَ هَا هُمْ هَؤُلَاءِ قَدْ ثَارَتْ مَعَهُمْ عِبْدَانُكُمْ وَ الْتَفَّتْ إِلَيْهِمْ أَعْرَابُكُمْ. اما الان شما که این حرفها را با من می زنید، اطرافیانتان با اینها همراه هستند. إِنَّ النَّاسَ مِنْ هَذَا الْأَمْرِ إِذَا حُرِّكَ عَلَى أُمُورٍ فِرْقَةٌ تَرَى مَا تَرَوْنَ وَ فِرْقَةٌ تَرَى مَا لَا تَرَوْنَ وَ فِرْقَةٌ لَا تَرَى هَذَا وَ لَا ذَاكَ فَاصْبِرُوا. شما می بینید عده ای با شما همراهند و عده ای همراه نیستند، و عده ای هم کنار ایستاده اند. صبر کنید. حَتَّى يَهْدَأَ النَّاسُ وَ تَقَعَ الْقُلُوبُ مَوَاقِعَهَا. صبر کنید تا مردم هدایت شوند.

 

حماسه 9دی نتیجه صبر علوی رهبرانقلاب

وَ تُؤْخَذَ الْحُقُوقُ مُسْمَحَةً. امیرالمومنین علیه السلام می فرماید با کمی مسامحه میتوان حقوق را برگرداند. فَاهْدَءُوا عَنِّي وَ انْظُرُوا مَا ذَا يَأْتِيكُمْ بِهِ أَمْرِي وَ لَا تَفْعَلُوا فَعْلَةً تُضَعْضِعُ قُوَّةً وَ تُسْقِطُ مُنَّةً وَ تُورِثُ وَهْناً وَ ذِلَّةً وَ سَأُمْسِكُ الْأَمْرَ مَا اسْتَمْسَكَ وَ إِذَا لَمْ أَجِدْ بُدّاً فَآخِرُ الدَّوَاءِ الْكَيُّ. اگر من همه راه را رفتم و اینها هدایت نشدند، آخرین راه در درمان داغ گذاشتن و برخورد است. رهبرانقلاب در جریان فتنه 88 صبر کردند. نتیجه این شد که یک میلیون نفر رسیدند به 20 هزار نفر فتنه گر روز عاشورا. این نتیجه مدیریت علوی رهبرانقلاب بود. رهبرانقلاب حق حیات به گردن همه ما دارند.

در همین ماجرای جنگ نیابتی داعش که 160 کشور جمع شدند برای نابودی تشیع، نقش امامت و رهبری امام امت را ببینید. دولتهای مختلف چه در زمان احمدی نژاد و چه زمان روحانی، حاج قاسم را دعوت به عقب نشینی و رها کردن میدان جنگ کردند. رهبرانقلاب حاج قاسم را دعوت به مقاومت کرد، و حاج قاسم هم ایستادگی کرد. إِنَّ فِي سُلْطَانِ اللَّهِ عِصْمَةً لِأَمْرِكُمْ. در همین رزمایش اخیر، مگر اسراییل تهدید به حمله نکرده بود؟ اسراییل تهدید نمایشی نکرد. اسراییل مجبور به جنگ با ایران است برای باقی ماندن خودش. در رزمایش اخیر که به دستور رهبرانقلاب برگزار شد، توانایی هایی را رونمایی کردیم که حتی بعضا فرماندهان ما هم از آنها خبر نداشتند! این توانایی های بی نظیر پیغام مستقیم برای اسراییل داشت. بعد از این رزمایش نخست وزیر اسراییل نامه کتبی نوشت که در کل سیستم اسراییل دیگر هیچ کسی حق ندارد از حمله به ایران حتی حرف بزند! حزب اللهی های ما این حرفها را برای مردم بازگو کنند. مردم بدانند نقش رهبرانقلاب در این جامعه چیست.

اگر صبر علوی رهبرانقلاب نبود، حماسه 9 دی ایجاد نمیشد. مردم را دو دسته کرده بودند. یک میلیون از آنها در برابر یک میلیونی که طرفداران احمدی نژاد جمع کرده بودند. در این اردوکشی بنا بود مردم با هم درگیر شوند، و جامعه دچار فتنه عظیم شود. هشت ماه رهبرانقلاب صبر کرد و تبیین کرد و هدایت کرد و مردم و برخی مسئولین را بیدار کرد، و آنها را از جبهه فتنه گران جدا کرد. یک میلیون نفر رسیدند به 20 هزار نفر، که عمده این افراد هم نیروهای آموزش دیده سران کفر بودند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است