پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۵:۱۷

اجرای سند 2030 نقطه مقابل هدف بعثت است

شب اول ایام 28صفر96: اگر آمریکا و صهیونیست طمع ایجاد مکتب جهانی و اداره مردم جهان را کرده اند، بخاطر خالی بودن میدان از مدعیان اصلی هدایت جامعه جهانی، یعنی ماست. رهبر انقلاب سال گذشته گفتند اگر سند 2030 ضد اسلام هم نبود، آمریکاییها به چه حقی باید برای ما تصمیم بگیرند و برنامه آموزشی برای ما تنظیم کنند.

مراسم عزاداری شب اول ایام 28 صفر مصادف با شب رحلت پیغمبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پنجشنبه 25 آبان 96 با حضور هیآت محبین اهلبیت(ع) و تاسوعا قم، امین الزهرا(س) اسلامشهر، زوار الزهرا(س) و رهپویان غدیر تهران، و انصارالولایه کرج با سخنرانی حجت الاسلام حاج احمد پناهیان در حسینیه سادات رضوی مشهد برگزار شد.

 

 

 

اجرای سند 2030 نقطه مقابل هدف بعثت است

خداوند با مبعوث کردن پیغمبر اکرم(ص) بر ما منت نهاد: منّ الله علیکم. بعد از آمدن 124 هزار پیغمبر(ص)، بنا بود خاتم نبینین کار را تمام کنند. یعنی احکام الهی را در تمام جهان جاری کند. وظیفه ما امت هم همراهی و یاری پیغمبر(ص) و ائمه(ع) است در تحقق این هدف: یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و کونوا مع الصادقین. اگر همراهی نکنیم بی تقوایی کرده ایم.

سال 2015 مسئولین دولت ما در یونیسکو متعهد میشوند سند 2030 را که یک سند بالادستی دنیای کفر برای مدیریت همه حوزه های بشر در دنیاست، انجام دهند. یعنی دقیقا برخلاف هدف بعثت پیغمبر(ص). در سند 2030 آمده این دستورالعمل باید در کشورهای جهان سوم اجرا شود. در کشورهای غربی این سند اجرا نمیشود. از طرفی محصولات تراریخته در کشورهای آسیایی و جهان سوم پخش میشود، در حالیکه در کشورهای غربی خبری از تراریخته نیست. هدف آنها نابودی ماست.

ماموریت پیغمبر(ص) هدایت بشر و تربیت انسان است. این ماموریت ماست که همه عالم را بدون تبعیض تحت مدیریت دین اسلام در بیاوریم. الان برعکس شده؛ ما متعهد شده ایم دستورات سند آمریکایی را در جامعه مان اجرا کنیم.

 

نگرانی رهبر انقلاب در مورد استقامت ماست

هُوَ الَّذي أَيَّدَكَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنينَ/انفال 62. پیغمبر(ص) در انجام ماموریت خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد. خداوند هم همانطور که وعده داده پیغمبر و دینش را یاری کرده و میکند. مسئله اصلی باقیمانده، یاری و همراهی ما در این راه است. پیغمبر(ص) هیچگاه دست از مبارزه برنداشت: بعثت بالجهاد. لقد کان فی رسول الله اسوه حسنه: الگو گرفتن از رسول الله(ص) فقط در خصوصیات اخلاقی نیست. در استقامت در مبارزه باید از ایشان الگو بگیریم. پیغمبر(ص) هیچگاه به دشمن پشت نکرد. 83 جنگ در طی ده سال.

ما اهتمام لازم در شناخت سیره پیغمبر(ص) نداشته ایم. رسول خدا(ص) را باید با رسالتش بشناسیم. ما در تبیین این رسالت حرکت خاصی انجام نداده ایم. اگر داعش به اسم رسول الله(ص) و اسلام جنایت میکند، به این خاطر است که رسول الله(ص) و سیره و مرام او برای مردم ناشناخته است؛ و الا بدلی بنام داعش قدرت جولان پیدا نمی کرد.

در پیاده روی اربعین ما محبین امام حسین(ع) گمان کردیم این کار کار ماست، اما رهبرانقلاب گفتند این کار خداست. در صحبتهای کوتاه بین دو نماز روز اربعین هم گفتند در راه انقلاب باید استقامت و مقاومت کنیم. نگرانی رهبرانقلاب استقامت ماست. یعنی مسئله اصلی این استقامت است.

 

 

آمریکا به چه حقی باید برای ما برنامه آموزشی تدوین کند؟!

تمام مشکل رسول الله(ص) از صدر اسلام تا کنون در همراهی و یاری مومنین بوده و هست. چون استقامت ندارند. فرمود شیّبتنی سوره هود: فاستقم کما امرت و من تاب معک. عدم استقامت امت، پیغمبر اکرم(ص) را از امت اسلام گرفت، و بعد از رحلت پیغمبر(ص) هم این عدم استقامت باعث ارتداد امت اسلام شد.

اگر آمریکا و صهیونیست طمع ایجاد مکتب جهانی و اداره مردم جهان را کرده، بخاطر خالی بودن میدان از مدعیان اصلی هدایت جامعه جهانی، یعنی ماست. عده زیادی از مسئولین دولتی بدون اطلاع مجلس و شورای فرهنگی در جلسه ای تصمیم میگیریند سند 2030 را اجرایی کنند. رهبر انقلاب سال گذشته گفتند اگر سند 2030 ضد اسلام هم نبود، آمریکاییها به چه حقی باید برای ما تصمیم بگیرند و برنامه آموزشی برای ما تنظیم کنند.

 

منع ورود جهادگران به مناطق زلزله زده به بهانه عدم تخصص

پیغمبر(ص) فرمود: واستقیموا الیه فان الاستقامه درجه بها کمال الامور و نظامها. پیشرفت ما در گرو استقامت ماست. اگر بر باورها و  اصولمان استوار نباشیم همه چیز به هم میریزد. اتاق بازرگانی بر اساس معیارهای سند 2030 در مناطق محروم مدرسه می سازد. الان در مناطق زلزله زده نیروهای میدانی «ایران من» که مجری سند 2030 است در حال رسیدگی به زلزله زدگان و محرومین هستند، و نیروهای جهادی را به بهانه متخصص نبودن از ورود به این عرصه منع می کنند.

و بوجودها حصول الخیرات و تمامها. اگر در زمان جنگ این همه توفیقات عاید کشور بود، بخاطر مبارزه و مقاومت شهدا بود. مسئول رده بالای آموزش و پرورش میگوید نسل ما با نسل حسین فهمیده تفاوت دارد و فهم و درک نسل گذشته را ندارد؛ و به این بهانه درس رهبر کوچک را از کتب درسی حذف میکنند.

می فرماید اگر کسی استقامت نکرد تمام زحمات گذشته اش هم از بین میرود، مثل کوفیان. اگر استقامت نکنید باعث میشوید قدمهای دیگران هم سست شود. اگر در مسیر مبارزه استقامت نکنید رشد و ارتقا پیدا نمی کنید.

 

تنبلی، زودرنجی، و شکایت از خدا ممنوع!

پیغمبر(ص) فرمود علامه الصابر فی ثلاث: اولها ان لا یکسل والثانی ان لا یزجر والثالث ان لا یشکوا من ربه تعالی لانه اذا کسل فقد ضیع الحق و اذا زجر لم یودی الشکر و اذا شکی من ربه عزوجل فقد عصی. انسان صابر تنبل و کسل نمیشود، و زودرنج نیست، و از خداوند شاکی نمیشود. چون آدم تنبل حق را ضایع میکند و بخاطر تنبلی و کسالت از حق کم میگذارد. آدم زودرنج شکر نعمت خدا را بجا نمی آورد. آدمی که از خدا شاکی میشود معصیت خدا را انجام میدهد. جامعه ای که اهل استقامت نباشد، کسل و ناشکر و اهل معصیت می شود. اهل مدینه حسین(ع) را یاری نکردند، کار به جایی رسید که رقاصه های دسته اول آن زمان در شهر مدینه پرورش پیدا میکردند.

اگر انقلابی باشیم جامعه براحتی به سمت فساد کشیده نمی شود، و همیشه عده ای پای حق ایستاده اند. میخواهند جامعه انقلابی نباشد؛ لذا روحانی سال 94 به معلیمن گفت دانش آموزان نباید جذب اسلام انقلابی شوند. چون اگر انقلابی بشوند نمیشود سند 2030 را اجرایی کرد.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است