شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ساعت ۲۲:۱۸

اجرای سند ۲۰۳۰ و توسعه پایدار را متوقف کنید!

راهپیمایی 13 آبان 96: مردم ما اگر ببینند آموزش و پرورش و اتاق بازرگانی ساخت مجموعه های پویش ایران من با میلیاردها تومان پول بیت المال را که مجری عملیاتی سند 2030 در کشور است را متوقف نمی کنند، اگر مسئولین اقدامی نکنند ملت مسلمان اقدامی انقلابی خواهد کرد و ریشه این نفاق را از سازمان حاکمیتی کشور برخواهد کند.

مصادف با یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی قم، دانش آموزان و دانشجویان همیشه بیدار و پیرو رهبری و روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم از میدان روح الله(ره) تا حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

 

آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست

در این راهپیمایی حجت الاسلام احمد پناهیان گفت عده ای که در سالهای اخیر دم از سازش و صلح میزنند، در فضای مجازی به تازگی پخش کرده اند که حسین بن علی(ع) میخواست راه برادرش حسن بن علی(ع) را ادامه دهد و با یزید صلح کند. این گوشهای کر بشنوند و چشمهای کور ببینند این صلابت، بیداری و هوشیاری ملت ایران را که شعار «نشانه بیداری از آمریکا بی زاریست» سر میدهد.

وی افزود میگویند عقلانیت و درک موقعیت و دیدن واقعیت این است که باید به قواعد کدخدا تن بدهیم. کدام کدخدا؟ آمریکا آن روزی که به خیال خودش قدرت داشت هیج غلطی نتوانست بکند. در جنگ تحمیلی با کمک 65 کشور هیچ نتیجه ای در برابر ملت ما نگرفت، و لذا از سال 61 با نفوذ در دفتر موسوی خائن دم از مذاکره و اتمام جنگ زد. امروز آمریکا در یمن و بحرین و سوریه و همه بلاد مسلمین زمین گیر شده و به بن بست خورده است. این آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست.

 

 

اجرای پنهانی سند 2030 و توسعه پایدار را متوقف کنید

پناهیان خطاب به مسئولین نفوذی در آموزش و پرورش گفت ملت بیدار حرکتهای منافقانه شما را رصد میکند. نمیشود بگویید ما با آمریکا دشمنیم و دشمنی آمریکا با کشور را قبول داریم، اما در میدان عمل سند 2030 را عملیاتی کنید، و دستور اقتصادی، دستور آموزشی، دستور سیاسی، فرهنگی و نظامی آمریکا و دول غرب را عملیاتی کنید. این خیانت به کشور است.

وی افزود شاید این مسئولین نفوذی بگویند ما به رهبر و ملت گفته ایم که 2030 از دستور کار خارج شده است. بله میگویید، اما در گفته خود صادق نیستید. «پویش ایران من» همچنان در فضای حقیقی و مجازی فعال است. یک هفته پیش چهلمین مدرسه اش را در مناطق محروم بر اساس آموزه های 2030 ساخت. در همه پیامهایشان نوشته اند با ما همراه باشید در «توسعه پایدار» آموزشی. توسعه پایدار آموزشی همان جمله ای است که رهبرانقلاب آن را به شدت محکوم کردند و گفتند چه کسانی هستند اینهایی که دارند زمینه توسعه پایدار را در کشور فراهم می کنند؛ چه حقی دارند که درباره ملتها و عقاید و سنت هایشان اظهار نظر کنند. چرا باید برای پیشرفت ما دستهای غربی الگو بدهند. این جملات رهبر انقلاب است. مسئولین آموزش و پرورش و اتاق بازرگانی، پویش ایران من و ننگ 2030 را از سرزمین پاک ایران که شهدایی همچون حسین فهمیده، مسلم اخلاقی 11 ساله و مطیع امام و رهبر داده است جمع کنند و این مملکت پاک را آلوده نکنند. ما هم همچون رهبرمان کسانی که خلاف مشی انقلاب و رهبری قدم برمیدارند را خائن به نظام میدانیم.

حجت الاسلام پناهیان گفت چند هفته گذشته خواهر شهید فهمیده خطاب به مسئولینی که به دیدار خانواده شان آمده بودند گفت چرا درس رهبر کوچک از کتاب حذف شد و برنگشت. مسئول آموزش و پرورش جوابی غلط به این اعتراض داد و گفت این عمل بر اساس نگاهی کارشناسی صورت گرفته است و این مسائل برای سن ابتدایی قابل درک نیست. شما نوجوانان ما را نشناخته اید. نوجوانان ما راه و مرام حسین فهمیده ها را میفهمند و میشناسند، اما شما نمی شناسید. فرزندان ما نه در کتابها و مدارس، بلکه در حسینیه ها و مجالس عزاداری قاسم بن الحسن(ع)، حسین فهمیده ها را میشناسند و با راه و مرام آنها آشنا میشوند. از این فتنه سنگینن دست بردارید. صحبتهای دو روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار نوجوانان و جوانان این بود: در همه جای عالم جوانان شورآفرینند و پیشرو، اما در انقلاب ما نوجوانان هم مثل جوانان شورآفرین و پیشرو بوده و هستند.

 

 

کسانی که میگفتند ما همه مشکلاتمان را با مذاکره حل میکنیم، امروز میگویند مذاکره با آمریکا دیوانگی است

حجت الاسلام پناهیان گفت رهبر انقلاب در این دیدار گفتند آمریکاییها نوکر و سرسپرده میخواهند. کسی که ننگ 2030 را بپذیرد سرسپرده آمریکاست. ما بر اساس دستور قرآن به مستکبرین اعتماد نخواهیم کرد: فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَي السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ يَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ/محمد 35. خداوند با کسانی است که با استکبار و فراعنه جهان مبارزه میکنند. امیرالمومنین(ع) فرمود وقتی اسلام قوی می شود و مسلمین زیاد می شوند، خداوند این آیه را نازل می کند. دستور خدا این است که با دشمنان سست برخورد نکنید و از او برای گفتگو دعوت نکنید، چون شما دست برتر دارید  و خدا با شماست. نتیجه مذاکره با آمریکا در برجام را همه دیدند. کسانی که میگفتند این مذاکره تابوی مذاکرات دیگر را شکست و ما همه مشکلاتمان را با این مذاکره حل میکنیم، امروز میگویند مذاکره با آمریکا دیوانگی است. رهبرانقلاب روز اول گفتند که مذاکره نتیجه ای جز خسران ندارد.

وی در ادامه گفت همگان از تحریم سراسری کاتسا خبر دارند. اسمش تحریم سپاه است، اما این تحریم برای شکستن اقتصاد کشور است. حمایت ما از سپاه حمایت از همه آرمانهای انقلاب و دین و نظام اسلامی و ولایت است. مردم ما از سند 2030 کوتاه نیایند. مسئولین قول دادند آن را متوقف کنند، اما به قول خود عمل نکردند. حجت الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در گزارش خود گفتند این یک بند از 17 بند این سند در حوزه آموزشی است، و 16 بند دیگر بصورت غیرآشکار درحال عملیاتی شدن است. این فریاد مردم و حوزه علمیه بیدار و انقلابی است: «مرگ بر منافق».

وی افزود رهبر انقلاب سال گذشته گفتند چرا هیچ نشانه ای از کتابهای اسناد لانه جاسوسی در مدارس و دانشگاهها نیست تا جوانان و نوجوانان ما بدانند در کشور چه گذشته است، این یکی از اعتراضهای من است. اما بعد از گذشت یکسال از این اعتراض رهبری، سندهای جنایت آمریکا که به کتابهای مدارس برنگشت هیچ، حتی خبر تسخیر لانه جاسوسی و خبر واقعه طبس هم از کتابها حذف شد. این نفوذیهای امریکایی در سازمان آموزش و پرورش ما چکار میکنند؟

 

 

این هنر نیست که وقتی تمام دنیا به ترامپ بد میگوید، ما ترامپ را بد بدانیم

حجت الاسلام پناهیان گفت حال زمان لبیک ما به رهبرمان است. رهبر انقلاب دستور آتش به اختیار دادند. گروهها و جریانهای فرهنگی کار عمیق فرهنگی و سیاسی تمیز انجام دهند. می بینیم به فرزندان ابتدایی ما رحم نمی کنند و در مشهد کتابی به کودکان ما هدیه می دهند که تحریک جنسی برای دختران ما رقم می زند. مردم ما اگر ببینند آموزش و پرورش و اتاق بازرگانی ساخت مجموعه های پویش ایران من با میلیاردها تومان پول بیت المال را که مجری عملیاتی سند 2030 در کشور است را متوقف نمی کنند، اگر مسئولین اقدامی نکنند ملت مسلمان اقدامی انقلابی خواهد کرد و ریشه این نفاق را از سازمان حاکمیتی کشور برخواهد کند.

وی در پایان راهپیمایی گفت این هنر نیست که وقتی تمام دنیا حتی خود آمریکایی ها به ترامپ بد میگویند، ما ترامپ را بد بدانیم. نوجوان دانش آموز 13 ساله ما شهید نظری بود که سال 65 زمانی که همه میگفتند با آمریکا مذاکره شود در وصیتنامه اش نوشت در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من با آمریکا دشمنم. درس مبارزه با آمریکا در خون و جان و روح بچه های ما درسی ایمانی و عمیق است.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

نظرات کاربران

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ساعت ۲۲:۰۴

مرگ بر آمریکا الموت لامریکا death to america

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ساعت ۲۲:۰۴

مرگ بر آمریکا

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است