یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۲:۱۴

شهید حججی وحدت ملی در کشور ایجاد کرد

روز هفتم محرم96: در ایام اصلاحات ویژگی جبهه حزب الله این بود که اگر کسی حرکت می کرد، دیگران هم به یاری او می شتافتند. اگر جبهه مومنین انقلابی تحت تاثیر و نفوذ دشمن قرار گرفت و از خط ولایت منحرف شد، در این شرایط ضربه زدن به امام جامعه و ولایت ممکن می شود.

مراسم عزاداری روز هفتم محرم هیئت محبین اهلبیت(ع) پنجشنبه 6 مهر 96 با سخنرانی حجت الاسلام حاج احمد پناهیان در سالن 9دی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار شد.

 

 

رمز پیروزی و توفیق انقلاب اسلامی

امام حسین(ع) خطاب به حجاج در منا فرمود شما می بینید حق پایمال می شود و به ضعفا ظلم می شود، اما بی توجهید. شما در دستگاه معاویه موقعیت خوبی پیدا کرده اید. چون با آنها سازش کرده اید و برخورد نکرده اید. امام حسین(ع) هم اگر از حق خدا و حق مظلومین جامعه توأمان دفاع نمی کرد، کشته نمی شد.

میفرماید نه شما در حد اعتبار و موقعیت اجتماعی تان برای حق کار می کنید، و نه کسی که در این میدان کار می کند را یاری می کنید. حضرت امام(ره) فرمود ما از همه انقلابهای مردمی و اسلامی در جهان حمایت می کنیم. رمز پیروزی و توفیق انقلاب اسلامی این است.

 

شهید حججی وحدت ملی در کشور ایجاد کرد

آمریکایی ها گفتند شهید حججی بین احزاب مختلف ایران وحدت ملی ایجاد کرد. این اثر خون شهید است. در فتنه های ایام اصلاحات هم این پیکر شهدا بودند که مردم را با ولایت و انقلاب پیوند زدند. در زمان اصلاحات با شعار توسعه سیاسی، ولایت و حاکمیت الهی در کشور نشانه گرفته شد. برای توجیه حرفهای باطل خود هم ابتدا قرآن را تخریب کردند و آن را برای 1400 پیش معرفی کردند، تا بتوانند افکار انحرافی خود را در جامعه نشر دهند.

اینها با اهانت به قرآن، ریشه فکر و عقیده و جایگاه خود را نابود کردند. همانطور که در فتنه 88 با اهانت به امام حسین(ع) ریشه فتنه خشک شد. اما هنوز در مصادر و پستهای مختلف این افراد وجود دارند و پیدا و پنهان مشغول مبارزه با تفکر قرآن و عترت هستند.

 

ویژگی جبهه حزب الله یاری کردن یکدیگر است

در ایام اصلاحات ویژگی جبهه حزب الله این بود که اگر کسی حرکت می کرد، دیگران هم به یاری او می شتافتند. اما خواص زمان امام حسین(ع) نه خودشان حرکت و قیام کردند، و نه حسین بن علی(ع) را در قیام علیه حکومت یزید یاری کردند. اگر جبهه مومنین انقلابی تحت تاثیر و نفوذ دشمن قرار گرفت و از خط ولایت منحرف شد، در این شرایط ضربه زدن به امام جامعه و ولایت ممکن می شود.

فرمود شما نزد حکام ظالم با سازش و همکاری تعامل می کنید تا منافعتان به خطر نیفتد و امنیت داشته باشید. در طول جریانهای مختلف انقلاب ما با چشمان خود اینگونه حوادث و برخوردها و شانه خالی کردن ها را دیدیم. جامعه صدر اسلام انقدر ذلیل و حقیر شده بود که انسان پست ترین و حقیرترینی مثل معاویه را در هم سطح و مقابل حضرت علی(ع) قرار داد.

 

قدردان نعمت ولایت باشیم

مردم ایران انقدر در طول سالیان مبارزه با حکومتهای فاسد و بویژه نزدیک به انقلاب اسلامی از خود قابلیت و لیاقت نشان دادند که خداوند ما را لایق دانست و در رأس حکومت ولی فقیه قرار داد: کما تکونوا یولی علیکم. این سطح بالا را ما باید حفظ کنیم. اگر غفلت کنیم همچون گذشتگان نعمت ولایت از ما هم سلب خواهد شد. باید به هر طریقی که ممکن است از حق خدا و امام و مظلومین دفاع کنیم. نباید بگذاریم جریان نفاق در کشور قدرت پیدا کند و جریانهای انقلابی کشور را تضعیف کند.  

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است