شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۶:۳۳

ماه رمضان بهترین فرصت برای جلب رضایت خداست

رییس جمهور ما مدعیست دولت سند ۲۰۳۰ را امضا نکرده. اگر امضا نکرده اید، چطور مفاد آنرا پیاده میکنید؟ چندین مورد حذف مواد درسی از یاد و نام شهدا و فرهنگ شهادت و ایثارگری صورت گرفته است. ماه رمضان باید ما را به شهدا و راه شهدا برساند. نه اینکه ما بیاییم در کتابهای کودکانمان نام و یاد شهدا را حذف کنیم تا مبادا فرزندان ما با شهدا و راهشان آشنا شوند.

اولین شب مراسم ماه مبارک رمضان هیئت محبین اهلبیت(ع) جمه 5 خرداد 96 در آستان امامزاده ابراهیم(ع) قم با سخنرانی و مناجات خوانی حجت الاسلام حاج احمد پناهیان برگزار شد.

ماه رمضان بهترین فرصت برای جلب رضایت خداست
در فرازهایی از دعای ورودیه به ماه رمضان وارد است خداوند ابزار بندگی را بطور کامل برای ما مهیا کرده است. شرایط لازم برای جلب رضایت خودش را برای ما فراهم کرده است. ما را سپاسگزار خودش قرار داده، و این سپاسگذاری ما را وسیله ای برای رضایت خودش ازما قرار داده.

خداوند با رضایتش از ما در ماه رمضان پذیرایی میکند. وقتی رضایت خدا بود، همه چیز هست.  یکی از راههای خشنودی خداوند از ما ماه رمضان است کاربرد عملی جلب رضایت خدا کجاست؟ در شبهای قدر است. خدا در شب قدر بهترین سرنوشت را برای کسی رقم میزند که از او راضی باشد. اهمیت روزه داری اینجا مشخص میشود. کسی که رمضان را پاس بدارد، بهترین سرنوشت ها را برای خود رقم زده است
 

اگر کسی از خدا بترسد، امت انقلابی را متهم به جنگ طلبی نمیکند

امام سجاد(ع) در دعای ورودیه رمضان عرضه میدارد خدایا در ماههای دیگر هم همچون ماه رمضان مرا موفق به انجام فرائض و ترک معاصی و جلب رضایت خودت بگردان. و مرا جزو کسانی قرار بده که قلبشان از تو حساب میبرد. بعضی ها هیچ پروایی از انجام معصیت خدا ندارند. اگر کسی از خدا بترسد، ملت حزب الله و انقلابی را متهم به خشونت طلبی و جنگ طلبی نمیکند. یکباره می بینی در انتخابات ریاست جمهوری، چند میلیون از مردم موفق به رأی دادن نشدند، یا از رأیشان بطور صحیح محافظت نشد. این رأی آوردن رأی آوردن مبارکی نیست. لذا مقام معظم رهبری به آقای روحانی تبریک نگفتند.
نتیجه این رأی نامبارک این میشود که دولتی که شعارش این بود سایه جنگ را از سر کشور برطرف کرده است، در روز اول دولتش، رییس جمهور آمریکا بزرگترین قرارداد تسلیحاتی را با عربستان و هم پیمانانش علیه ایران بست
 

اگر شهدا را فراموش کنیم، همه چیزمان را از دست میدهیم
اگر دفاع مقدس و شهدا را فراموش کنیم، همه چیزمان را از دست میدهیم. لذا رهبری شب خاطره برگزار کردند و توصیه کردند که این جلسات را ادامه دهید.
اگر کسی از خدا بترسد، به نفوذیان وابسته به غرب اجازه نمیدهد در آموزش و پرورش ما نفوذ پیدا کنند، و متون درسی بچه های ما را از شعارها و آرمانهای انقلابی تهی کنند. دولتی که به خون شهدا خیانت میکند، طبیعی است که از رأی مردم حفاظت نکند
البته یاد و نام شهدا با این حرکات سخیف از یاد فرزندان ما نمی رود، اما در حکومت اسلامی چنین حرکات و اقداماتی از طرف مسئولین کشور اصلا قابل قبول نیست.
 

اگر سند ۲۰۳۰ را امضا نکرده اید، چطور مفاد آنرا پیاده میکنید؟
رییس جمهور ما مدعیست دولت سند ۲۰۳۰ را امضا نکرده. اگر امضا نکرده اید، چطور مفاد آنرا پیاده میکنید؟ چندین مورد حذف مواد درسی از یاد و نام شهدا و فرهنگ شهادت و ایثارگری صورت گرفته است ماه رمضان باید ما را به شهدا و راه شهدا برساند. نه اینکه ما بیاییم در کتابهای کودکانمان نام و یاد شهدا را حذف کنیم تا مبادا فرزندان ما با شهدا و راهشان آشنا شوند.
رییس جمهور و دولتی های ما که مدعی برقراری صلح و دوستی هستند، بروند مظلومین بحرین و یمن و جهان اسلام را از چنگال جنگ طلبان و جنگ افروزان عالم رها کنند! آمریکا با سفر به عربستان و تنظیم قرارداد اسلیحاتی، دستور جنگ افروزی در منطقه را صادر کرد. دولتی های ما هم بروند و جلوی این جنگ طلبی و جنگ افروزی را بگیرند، و مردم مظلوم منطقه را از دست این آشوب طلبان نجات دهند


دولتی که به انقلابی گری پشت کند، هیچ بهره ای برای کشور نخواهد داشت
وَ مَنْ يُوَلِّهِمْ يَوْمَئِذٍ دُبُرَهُ إِلاَّ مُتَحَرِّفاً لِقِتالٍ أَوْ مُتَحَيِّزاً إِلي‏ فِئَةٍ فَقَدْ باءَ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ وَ مَأْواهُ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصيرُ فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَ لکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَ ما رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمي‏ وَ لِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنينَ مِنْهُ بَلاءً حَسَناً إِنَّ اللَّهَ سَميعٌ عَليمٌ / انفال 16و17.
قرآن قواعدی دارد که به ما قدرت تشخیص و تمییز حق از باطل را میدهد. قرآن راه را به ما نشان میدهد: هدی للناس وبالینات من الهدی و الفرقان خداوند در این آیات سوره انفال میفرماید آنهایی که وسط مبارزه و جنگ دست از مبارزه میکشند، جایگاهشان جهنم لست، و اینان بدترین موجودات هستند که لال و کور و کر هستند. خداوند خطاب به این افراد می فرماید من هستم که با دشمنان میجنگم، پس شما چرا از میدان مبارزه فرار میکنید؟! خداوند میفرماید هیچ خیری در این افراد نیست، وگرنه خدا آنها را هدایت میکرد. کسیکه از انقلابی گری و مبارزه دست برداشت، هیچ خیری در هیچ جنبه از زندگی او وجود نداد. دولتی که به انقلابی گری پشت کند، هیچ بهره ای برای کشور و مردم نخواهد داشت.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است