پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت ۱۸:۱۱

اگر در برابر باطل کوتاه بیاییم مصیبتهایی به مراتب سخت تر در انتظار ما خواهد بود

آمریکا شایسته تبعیت نیست. آمریکا نمیتواند برای ما سیاست و اقتصاد و علم بیاورد. کسانی که اینهمه از صلح و سازش و عدم خشونت صحبت میکنید، چرا همین حرف را در قبال رفتارهای خشونت آمیز و کشتار وحشیانه ایادی آمریکا و اسراییل نمی زنند؟ ما با امام حسین(ع) و شهید فهمیده خشونت را تبلیغ میکنیم، اما آمریکا و اسراییل با کشتار کودکان و زن و مرد در کشورهای اسلامی خشونت را تبلیغ نمیکنند؟!

 

مراسم عزاداری هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) در ایام فاطمیه دوم(به روایت ۷۵روز) به مدت چهار شب در سالاریه، مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) برگزار گردید. در شب چهارم و آخر این مراسم، جمعه 22 بهمن ۱۳۹۵ حجت الاسلام حاج احمد پناهیان به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

فتنه یعنی حرفی بزنیم که ریشه اش در آیات قرآن نباشد

فتنه یعنی چه؟ إِنَّمَا بَدْءُ وُقُوعِ الْفِتَنِ أَهْوَاءٌ تُتَّبَعُ وَ أَحْكَامٌ تُبْتَدَعُ يُخَالَفُ فِيهَا كِتَابُ اللَّهِ(خطبه 50). فتنه یعنی حرفی بزنیم که ریشه اش در آیات قرآن نباشد. اینکه بیاییم بگوییم با گفتگو و مذاکره تمام گره های کور باز میشود، ریشه اش در کدام آیه قرآن است؟! در کجای قرآن آمده که با مذاکره میتوان دشمن خدا را از بین برد؟ این یعنی فتنه.
ما همان اندازه که به
آیات رحمانی قرآن نسبت به مومنین نیاز داریم، به همان اندازه به آیات محکم و خشن خدا نسبت به کفار و منافقین نیازمندیم.
برخورد با
متانت با دشمن که برای ما چنگال تیز کرده است و بی پروا ما را تهدید می کند خلاف دستورات دینی و قرآنی ماست.

 

ما حق نداریم دین اسلام را برای دشمن خدا رحمانی تعریف کنیم


کسی که تسلیم امر ولی شد هدایت میشود. وَهُدًى وَرَحْمَةً وَبُشْرَى لِلْمُسْلِمِينََ(نحل۸۹). ما حق نداریم دین اسلام را برای دشمن خدا رحمانی تعریف کنیم.
ترامپ طبق گفته رییس جمهور ما یک تازه به دوران رسیده نیست. ترامپ فقط یک دست نشانده است. عقبه شیطانی آمریکایی و صهیونیستی ترامپ، همان کسانی هستند که به اوباما گفتند با زبان نرم با ایران صحبت کند. حالا همین ها به ترامپ میگویند که با زبان تند و تهدید با ایران برخورد کند.
 

اگر از عهد خود با ولی سرباز بزنیم هیچ پاداشی برایمان باقی نخواهد ماند

این فریاد زینب کبری(س) بر سر مردم کوفه است: همانا که کار شما مانند آن زنی است که رشته ی خود را پس از محکم بافتن، یکی یکی از هم می گسست ، شما نیز سوگندهای خود را در میان خویش، وسیله ی فریب و تقلب ساخته اید.
اگر از
عهد خود با ولی سرباز بزنیم، هیچ عمل و پاداشی برایمان باقی نخواهد ماند. مردم مدینه از ناله ها و فریادهای فاطمه(س) ناراحت بودند. چون وقتی حضرت زهرا(س) با آیات خدا احتجاج و روشنگری میکرد، بی ایمانی مردم مشخص میشد، و نفاقشان رو میشد.
 

آمریکا شایسته تبعیت نیست

أَفَمَنْ يَهْدِي إِلَى الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ يُتَّبَعَ أَمَّنْ لَا يَهِدِّي إِلَّا أَنْ يُهْدَى فَمَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ (یونس 35). آمریکا شایسته تبعیت نیست. آمریکا نمیتواند برای ما سیاست و اقتصاد و علم بیاورد. کسانی که اینهمه از صلح و سازش و عدم خشونت صحبت میکنید، چرا همین حرف را در قبال رفتارهای خشونت آمیز و کشتار وحشیانه ایادی آمریکا و اسراییل نمی زنند؟ ما با امام حسین(ع) و شهید فهمیده خشونت را تبلیغ میکنیم، اما آمریکا و اسراییل با کشتار کودکان و زن و مرد در کشورهای اسلامی خشونت را تبلیغ نمیکنند؟!

 

اگر در برابر باطل کوتاه بیاییم مصیبتهایی به مراتب سخت تر در انتظار ما خواهد بود

حضرت زهرا(س) خطاب به مردم مدینه فرمود فتنه آبستن شد. آماده آمدن کودک این فتنه باشید. شما از خشونت علی در راه حق ناراحت شدید و او را تنها گذاشتید. شما را به شمشیرهای برنده و خون بار بشارت میدهم. دزدان و سارقان بر شما مسلط خواهند شد و چیزی برای شما باقی نمی گذارند، و دچار سردرگمی میشوید.
اگر در برابر
باطل کوتاه بیاییم و به بهانه صلح طلبی و دوری از خشونت از استکبارستیزی دست بکشیم، فتنه ها و مصیبتهایی به مراتب سخت تر در انتظار ما خواهد بود.
 

امام نمیخواهد حکومت و ولایتش را بر مردم تحمیل کند
 

اگر آرمان انقلاب ما برای مردم خشونت بار و کریه جلوه داده شد، آنگاه ولی جامعه مثل علی(ع) عقب می نشیند و دست از حکومت برمیارد. چون امام نمی خواهد حکومت و ولایتش را بر مردم تحمیل کند، و توسط امت متهم به قدرت طلبی شود. عده ای می خواهند مردم را نسبت به ولی جامعه و مدیریت او بدبین کنند، و از آنطرف نسبت به دشمن خدا اعتماد ایجاد کنند.
 

نفوذ در آموزش و پرورش ما همچنان ادامه دارد

پروژه نفوذ و جنگ نرم در آموزش و پرورش ما همچنان ادامه دارد. مطلب مربوط به کودتای طبس، و لانه جاسوسی از کتاب مطالعات اجتماعی حذف شد. تاریخ اشغال بیت المقدس توسط اسراییل هم از کتابها حذف شد. داستان شهید فهمیده هم که از کتاب ها برداشته شد. بچه های ما را اینطور آهسته و بی سروصدا از مفاهیم دینی و استکبارستیزی جدا و منحرف میکنند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

مجالس شب های قدر
با سخنرانی و مناجات خوانی
حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
از جمعه تا سه شنبه، از ساعت ۲۱:۳۰
(قرائت قرآن، بیان احکام، سخنرانی، عزاداری، دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن)
مکان:
مصلی قدس قم
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است